Omschrijving
Moderne zelfstandige kantoorruimte op een unieke locatie aan het water in het Oostelijk Havengebied van Amsterdam
Ben je op zoek naar een representatieve en instapklare kantoorruimte op een bijzondere locatie? Deze moderne en zelfstandige kantoorunit aan het water combineert een inspirerende werkomgeving met uitstekende voorzieningen. Gelegen in het bruisende Oostelijk Havengebied en voorzien van alle hedendaagse gemakken biedt dit pand ondernemers in het midden- en kleinbedrijf een efficiënte en praktische werkplek. Dankzij de eigentijdse afwerking en de functionele indeling is dit de ideale locatie voor wie comfort, uitstraling en bereikbaarheid wil combineren.
Metrages
Totale oppervlakte: circa. 270 m2 BVO
Parkeren
Op eigenterrein is één parkeerplaats aanwezig. Tevens is er in de nabije omgeving voldoende parkeergelegenheid aanwezig.
Ligging en bereikbaarheid
Het object kenmerkt zich door haar uitstekende bereikbaarheid middels de diverse uitvalswegen naar het centrum van Amsterdam en de op en afritten van de A10 (Ring Amsterdam). Daarnaast is het object uitstekend bereikbaar middels het openbaar vervoer met op circa 300 meter een ov-halte (bus).
Bestemming
Volgens het actuele bestemmingsplan heeft het pand een "Bedrijf” bestemming. Hierdoor zijn dienstverlenende en creatieve bedrijven toegestaan. Detailhandel en horeca zijn, behoudens vrijstellingen, niet toegestaan.
Als gebruiker bent u zelf verantwoordelijk om navraag te doen naar het actuele bestemmingsplan bij de gemeente. Aan deze omschrijving kunnen geen rechten worden ontleend.
Opleveringsniveau
- Brandpreventiemiddelen
- CV-ketels
- Deels stucwerkplafond en systeemplafond
- Deels vloerbedekking en laminaatvloer
- Glasvezel en telefonieaansluiting
- Hardhouten kozijnen met te openen ramen en dubbele beglazing
- Keuken incl. koelkast, kookplaat, vaatwasser, magnetron en afzuigkap
- LED-verlichting
- Lichtkoepels
- Overheaddeur
- Stucwerkwanden
- Toiletruimte
- Vloerverwarming (gedeeltelijk)
- Wandradiatoren
Huurcondities
Huurprijs: € 4.900,- per maand.
Huurtermijn: In overleg, minimaal 3 jaar.
Servicekosten: € 91,25,- per maand. Het object beschikt over zelfstandige nutsvoorzieningen.
Aanvaarding: In overleg, per 1 oktober 2025.
Opzegtermijn: 6 maanden
Zekerheidstelling: waarborgsom ter grootte van drie maanden huur.
Huurindexering: Jaarlijks overeenkomstig het maand prijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI) reeks CPI alle huishoudens (2015=100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar. Indexatie voor het eerst 12 maanden na huur ingangsdatum en zo vervolgens jaarlijks.
Huurcontract: R.O.Z.-model, huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met de benodigde aanvullingen.
BTW: Nee, is niet van toepassing.
Goedkeuring
Het bovenstaande is onder finaal voorbehoud van de eigenaar.
Disclaimer: Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
====================
Alle beschikbare informatie ontvangen?
Benieuwd naar alle beschikbare informatie over de kantoorpand? Vraag dan nu, onder de grote contactbutton, de gratis objectbrochure van Zeeburgerpad 72 in Amsterdam aan en ontvang de objectbrochure binnen 5 minuten in uw mailbox. Uiteraard kunt u ook direct een geheel vrijblijvende bezichtiging met de beheerder van het kantoorpand inplannen.
Ben je op zoek naar een representatieve en instapklare kantoorruimte op een bijzondere locatie? Deze moderne en zelfstandige kantoorunit aan het water combineert een inspirerende werkomgeving met uitstekende voorzieningen. Gelegen in het bruisende Oostelijk Havengebied en voorzien van alle hedendaagse gemakken biedt dit pand ondernemers in het midden- en kleinbedrijf een efficiënte en praktische werkplek. Dankzij de eigentijdse afwerking en de functionele indeling is dit de ideale locatie voor wie comfort, uitstraling en bereikbaarheid wil combineren.
Metrages
Totale oppervlakte: circa. 270 m2 BVO
Parkeren
Op eigenterrein is één parkeerplaats aanwezig. Tevens is er in de nabije omgeving voldoende parkeergelegenheid aanwezig.
Ligging en bereikbaarheid
Het object kenmerkt zich door haar uitstekende bereikbaarheid middels de diverse uitvalswegen naar het centrum van Amsterdam en de op en afritten van de A10 (Ring Amsterdam). Daarnaast is het object uitstekend bereikbaar middels het openbaar vervoer met op circa 300 meter een ov-halte (bus).
Bestemming
Volgens het actuele bestemmingsplan heeft het pand een "Bedrijf” bestemming. Hierdoor zijn dienstverlenende en creatieve bedrijven toegestaan. Detailhandel en horeca zijn, behoudens vrijstellingen, niet toegestaan.
Als gebruiker bent u zelf verantwoordelijk om navraag te doen naar het actuele bestemmingsplan bij de gemeente. Aan deze omschrijving kunnen geen rechten worden ontleend.
Opleveringsniveau
- Brandpreventiemiddelen
- CV-ketels
- Deels stucwerkplafond en systeemplafond
- Deels vloerbedekking en laminaatvloer
- Glasvezel en telefonieaansluiting
- Hardhouten kozijnen met te openen ramen en dubbele beglazing
- Keuken incl. koelkast, kookplaat, vaatwasser, magnetron en afzuigkap
- LED-verlichting
- Lichtkoepels
- Overheaddeur
- Stucwerkwanden
- Toiletruimte
- Vloerverwarming (gedeeltelijk)
- Wandradiatoren
Huurcondities
Huurprijs: € 4.900,- per maand.
Huurtermijn: In overleg, minimaal 3 jaar.
Servicekosten: € 91,25,- per maand. Het object beschikt over zelfstandige nutsvoorzieningen.
Aanvaarding: In overleg, per 1 oktober 2025.
Opzegtermijn: 6 maanden
Zekerheidstelling: waarborgsom ter grootte van drie maanden huur.
Huurindexering: Jaarlijks overeenkomstig het maand prijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI) reeks CPI alle huishoudens (2015=100) gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar. Indexatie voor het eerst 12 maanden na huur ingangsdatum en zo vervolgens jaarlijks.
Huurcontract: R.O.Z.-model, huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met de benodigde aanvullingen.
BTW: Nee, is niet van toepassing.
Goedkeuring
Het bovenstaande is onder finaal voorbehoud van de eigenaar.
Disclaimer: Ondanks dat deze publicatie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid is samengesteld is de Online Bedrijfsmakelaar BV niet aansprakelijk te stellen voor onjuiste of onvolledige informatie die in deze publicatie vermeld staan. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
====================
Alle beschikbare informatie ontvangen?
Benieuwd naar alle beschikbare informatie over de kantoorpand? Vraag dan nu, onder de grote contactbutton, de gratis objectbrochure van Zeeburgerpad 72 in Amsterdam aan en ontvang de objectbrochure binnen 5 minuten in uw mailbox. Uiteraard kunt u ook direct een geheel vrijblijvende bezichtiging met de beheerder van het kantoorpand inplannen.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.