
Omschrijving
Zoek je een kantoor dat indruk maakt op klanten én medewerkers? EDGE Olympic combineert high-end faciliteiten, een groen en gezond ontwerp en een toplocatie op de rand van de Zuidas. Met een BREEAM Excellent-certificaat, circulaire bouwprincipes, flexibele huurtermijnen en private kantoren vanaf 2 werkplekken is dit dé plek waar jouw organisatie kan groeien in stijl.
Ontdek de huurmogelijkheden op deze unieke locatie. Bij ons kunt u terecht voor kantoorruimtes die naadloos aansluiten bij uw behoeften, ongeacht of u wilt starten met een klein kantoor voor twee werkplekken of een groot team tot 50 werkplekken wilt huisvesten. Onze kantoorruimtes variëren in verschillende typekantoren, met de mogelijkheid om eenvoudig op te schalen naar grotere ruimtes naarmate uw team groeit. Daarnaast bieden wij flexibele huurtermijnen vanaf slechts één jaar, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over langdurige verplichtingen. Of u nu net begint of uw bedrijf uitbreidt, Wij bieden het kantoor dat uw organisatie helpt floreren.
PRIVATE OFFICES
Op de begane grond, tweede en derde verdieping vind je diverse private offices:
- Type 1 I 2-3 persoonskantoor
- Type 2 I 4-persoonskantoor
- Type 3 I 5-persoonskantoor
- Type 4 I 6-persoonskantoor
- Type 5 I 9-10 persoonskantoor
- Type 6 I 12-persoonskantoor
- Type 7 I 15+ persoonskantoor
Het is mogelijk om kantoren met elkaar te combineren tot een groter geheel.
OPLEVERNIVEAU
De kantoren worden in de turn-key staat opgeleverd en beschikken over:
- Automatische zonwering
- Hypermodern klimaatsysteem
- Eventueel ook opgeleverd worden met ergonomisch meubilair.
FACLITEITEN EN SERVICES
Als huurder van het gebouw kan je gebruikmaken van de volgende faciliteiten
- Bemande receptie services in de entree
- Bedrijfsrestaurant op de tweede verdieping
- Coffeebar
- Inpandige gym
- Ruime pantry’s op de verdieping
- Vergaderfaciliteiten
- Dakterras
- 24/7 toegankelijk voor de huurders
- Schoonmaak van de kantoorruimte
- Auditorium
- EDGE App
- Ruime parkeergarage
- Inpandige fietsenstalling
- Gratis koffie, thee en mineraalwater
HUURPRIJS:
PARKEREN
Het gebouw beschikt over een parkeergarage onder het gebouw. Parkeerplekken zijn te huur tegen een maandelijkse vergoeding van EUR 495,-
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Het gebouw is gelegen aan de rand van de prominente Zuidas en heeft mede hierdoor een zeer goede bereikbaarheid. Met de auto is het kantoor gemakkelijk te bereiken via de A10. Ook met het openbaar vervoer is het gebouw goed bereikbaar. Voor de deur bevindt zich een tramhalte en op vijf minuten lopen sta je op het metrostation Amstelveenseweg. Daarnaast is station Amsterdam-Zuid binnen 10 minuten lopen vanaf het kantoor bereikbaar.
Wil je meer informatie over de mogelijkheden of informatie ontvangen over de beschikbaar komende kantoren, neem dan contact met ons op via onderstaande contactgegevens:
Spring Serviced Offices
Bastiaan Olfers
085 222 22 30
Ontdek de huurmogelijkheden op deze unieke locatie. Bij ons kunt u terecht voor kantoorruimtes die naadloos aansluiten bij uw behoeften, ongeacht of u wilt starten met een klein kantoor voor twee werkplekken of een groot team tot 50 werkplekken wilt huisvesten. Onze kantoorruimtes variëren in verschillende typekantoren, met de mogelijkheid om eenvoudig op te schalen naar grotere ruimtes naarmate uw team groeit. Daarnaast bieden wij flexibele huurtermijnen vanaf slechts één jaar, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over langdurige verplichtingen. Of u nu net begint of uw bedrijf uitbreidt, Wij bieden het kantoor dat uw organisatie helpt floreren.
PRIVATE OFFICES
Op de begane grond, tweede en derde verdieping vind je diverse private offices:
- Type 1 I 2-3 persoonskantoor
- Type 2 I 4-persoonskantoor
- Type 3 I 5-persoonskantoor
- Type 4 I 6-persoonskantoor
- Type 5 I 9-10 persoonskantoor
- Type 6 I 12-persoonskantoor
- Type 7 I 15+ persoonskantoor
Het is mogelijk om kantoren met elkaar te combineren tot een groter geheel.
OPLEVERNIVEAU
De kantoren worden in de turn-key staat opgeleverd en beschikken over:
- Automatische zonwering
- Hypermodern klimaatsysteem
- Eventueel ook opgeleverd worden met ergonomisch meubilair.
FACLITEITEN EN SERVICES
Als huurder van het gebouw kan je gebruikmaken van de volgende faciliteiten
- Bemande receptie services in de entree
- Bedrijfsrestaurant op de tweede verdieping
- Coffeebar
- Inpandige gym
- Ruime pantry’s op de verdieping
- Vergaderfaciliteiten
- Dakterras
- 24/7 toegankelijk voor de huurders
- Schoonmaak van de kantoorruimte
- Auditorium
- EDGE App
- Ruime parkeergarage
- Inpandige fietsenstalling
- Gratis koffie, thee en mineraalwater
HUURPRIJS:
PARKEREN
Het gebouw beschikt over een parkeergarage onder het gebouw. Parkeerplekken zijn te huur tegen een maandelijkse vergoeding van EUR 495,-
LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Het gebouw is gelegen aan de rand van de prominente Zuidas en heeft mede hierdoor een zeer goede bereikbaarheid. Met de auto is het kantoor gemakkelijk te bereiken via de A10. Ook met het openbaar vervoer is het gebouw goed bereikbaar. Voor de deur bevindt zich een tramhalte en op vijf minuten lopen sta je op het metrostation Amstelveenseweg. Daarnaast is station Amsterdam-Zuid binnen 10 minuten lopen vanaf het kantoor bereikbaar.
Wil je meer informatie over de mogelijkheden of informatie ontvangen over de beschikbaar komende kantoren, neem dan contact met ons op via onderstaande contactgegevens:
Spring Serviced Offices
Bastiaan Olfers
085 222 22 30





360° foto's en video
Aanbod
-
Huurprijs op aanvraag 52 m²
-
Huurprijs op aanvraag 89 m²
-
Huurprijs op aanvraag 15 m²
-
Huurprijs op aanvraag 26 m²
-
Huurprijs op aanvraag 141 m²
-
Huurprijs op aanvraag 300 m²
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing