
Uitgelichte kenmerken
-
Aantal units 5 -
Kantoorruimte 9 m² tot 39 m² -
Privé unit 1 tot 5 werkplekken
Omschrijving
TE HUUR, MEERDERE KANTOORRUIMTES VAN EEN KAMER TOT EEN HELE VERDIEPING, EEN TOTAAL KANTOORCONCEPT, LANGS SNELWEG DE A6.
Tevens is er ook opslag/bedrijfsruimte in het souterrain beschikbaar (in combinatie met kantoorruimte op de verdieping! Deze is gemakkelijk bereikbaar middels een gemeenschappelijke grote overheaddeur.
Een inspirerende omgeving waar werken, ontspannen en genieten moeiteloos samengaan. Van een enkele werkplek tot een volledig ingerichte verdieping. Wie hier een kantoor huurt, hoeft zich nooit druk te maken. De locatie regelt namelijk alles en leveren elke kantoorruimte volledig op maat, gestyled en gemeubileerd op. Je hoeft dus eigenlijk alleen je computer mee te nemen. Van een enkele werkplek tot een volledig ingerichte verdieping. Voor korte of langere termijnen.
BESCHIKBAARHEID
Eerste etage:
- 600 m², kan worden opgedeeld in onderstaande metrages.
Ca. 300 m²
Ca. 400 m²
Ca. 500 m²
Ca. 600 m²
Derde etage:
- 700 m², op te delen in verschillende metrages.
Vierde etage:
- 1500 m², kan worden opgedeeld in onderstaande metrages.
Ca. 700 m²
Ca. 800 m²
HUURPRIJZEN
- 1e verdieping € 125,00 per m² per jaar excl. btw en servicekosten
- 4e verdieping € 135,00 per m² per jaar excl. btw en servicekosten
PARKEREN
Er zijn ruim 280 gratis parkeerplaatsen die direct op het parkeerterrein naast het gebouw gelegen zijn, waarvan een aantal invalidenparkeerplaatsen. Tevens zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s. Via een slagboom is het terrein toegankelijk.
ENERGIELABEL
A.
OPLEVERNIVEAU
Verschillende opleverniveaus zijn mogelijk waarbij het vrijwel altijd mogelijk is om eventuele verbouwingen/investeringen te verdisconteren in de huurprijs. Enkele voorbeelden van opleverniveaus zijn:
As is = huurprijs
Leeg: alleen de ruimte begrenzende wanden staan nog.
Basis inbouwpakket (vloeren en plafonds evt. met verlichting)
Volledig inbouwpakket op maat (vloeren plafonds, wanden, extra ruimtes, verlichting, stopcontacten en data-aansluitpunten, etc..)
Het totaal concept bevat ook: vestigings- en postadres, razendsnel internet en onbeperkt koffie & thee. Verder kun je gebruik maken van de printfaciliteiten en een gezellig werkcafé met espressobar en verse maaltijden. En als je wilt, bieden we ook nog secretariële en facilitaire ondersteuning.
Ook is het mogelijk om gebruik te maken van de faciliteiten van MyOffice. Dit is tegen een meer prijs mogelijk. In dit servicepakket zit:
- Internet;
- koffie en thee faciliteiten;
- Schoonmaak.
HUURTERMIJN
Vanaf 6 maanden
AANVAARDING
In overleg.
BIJZONDERHEDEN:
- Iconische locatie langs de A6
- Ruime parkeergelegenheid
- Gezellig werkcafé
- Flexplekken, kantoor- & vergaderruimtes beschikbaar!
- Tegenover Hotel Van der Valk Almere
- De openingstijden van de receptie zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00 uur
- In de lunchroom kunt u dagelijks terecht voor een zeer smakelijke lunch of koffie
- 2 goederenliften aanwezig in het gebouw en inpandige expeditieruimte met milieustraat
- Minimale plafondhoogte +3 meter
Sommige foto's kunnen afwijken van de werkelijkheid. Het object wordt gerestyled volgens het MyOffice-concept.
Neem gerust contact met ons op, voor een vrijblijvende rondleiding!
Siewe Bedrijfsmakelaars
Tel. 036-3030994
Email:
Tevens is er ook opslag/bedrijfsruimte in het souterrain beschikbaar (in combinatie met kantoorruimte op de verdieping! Deze is gemakkelijk bereikbaar middels een gemeenschappelijke grote overheaddeur.
Een inspirerende omgeving waar werken, ontspannen en genieten moeiteloos samengaan. Van een enkele werkplek tot een volledig ingerichte verdieping. Wie hier een kantoor huurt, hoeft zich nooit druk te maken. De locatie regelt namelijk alles en leveren elke kantoorruimte volledig op maat, gestyled en gemeubileerd op. Je hoeft dus eigenlijk alleen je computer mee te nemen. Van een enkele werkplek tot een volledig ingerichte verdieping. Voor korte of langere termijnen.
BESCHIKBAARHEID
Eerste etage:
- 600 m², kan worden opgedeeld in onderstaande metrages.
Ca. 300 m²
Ca. 400 m²
Ca. 500 m²
Ca. 600 m²
Derde etage:
- 700 m², op te delen in verschillende metrages.
Vierde etage:
- 1500 m², kan worden opgedeeld in onderstaande metrages.
Ca. 700 m²
Ca. 800 m²
HUURPRIJZEN
- 1e verdieping € 125,00 per m² per jaar excl. btw en servicekosten
- 4e verdieping € 135,00 per m² per jaar excl. btw en servicekosten
PARKEREN
Er zijn ruim 280 gratis parkeerplaatsen die direct op het parkeerterrein naast het gebouw gelegen zijn, waarvan een aantal invalidenparkeerplaatsen. Tevens zijn er oplaadpunten voor elektrische auto’s. Via een slagboom is het terrein toegankelijk.
ENERGIELABEL
A.
OPLEVERNIVEAU
Verschillende opleverniveaus zijn mogelijk waarbij het vrijwel altijd mogelijk is om eventuele verbouwingen/investeringen te verdisconteren in de huurprijs. Enkele voorbeelden van opleverniveaus zijn:
As is = huurprijs
Leeg: alleen de ruimte begrenzende wanden staan nog.
Basis inbouwpakket (vloeren en plafonds evt. met verlichting)
Volledig inbouwpakket op maat (vloeren plafonds, wanden, extra ruimtes, verlichting, stopcontacten en data-aansluitpunten, etc..)
Het totaal concept bevat ook: vestigings- en postadres, razendsnel internet en onbeperkt koffie & thee. Verder kun je gebruik maken van de printfaciliteiten en een gezellig werkcafé met espressobar en verse maaltijden. En als je wilt, bieden we ook nog secretariële en facilitaire ondersteuning.
Ook is het mogelijk om gebruik te maken van de faciliteiten van MyOffice. Dit is tegen een meer prijs mogelijk. In dit servicepakket zit:
- Internet;
- koffie en thee faciliteiten;
- Schoonmaak.
HUURTERMIJN
Vanaf 6 maanden
AANVAARDING
In overleg.
BIJZONDERHEDEN:
- Iconische locatie langs de A6
- Ruime parkeergelegenheid
- Gezellig werkcafé
- Flexplekken, kantoor- & vergaderruimtes beschikbaar!
- Tegenover Hotel Van der Valk Almere
- De openingstijden van de receptie zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00 uur
- In de lunchroom kunt u dagelijks terecht voor een zeer smakelijke lunch of koffie
- 2 goederenliften aanwezig in het gebouw en inpandige expeditieruimte met milieustraat
- Minimale plafondhoogte +3 meter
Sommige foto's kunnen afwijken van de werkelijkheid. Het object wordt gerestyled volgens het MyOffice-concept.
Neem gerust contact met ons op, voor een vrijblijvende rondleiding!
Siewe Bedrijfsmakelaars
Tel. 036-3030994
Email:





Kantoorruimtes
-
€ 1.165 /mnd incl. servicekosten 31 m²•4 werkplekken•Gemeubileerd
-
€ 1.435 /mnd incl. servicekosten 39 m²•5 werkplekken•Gemeubileerd
-
€ 895 /mnd incl. servicekosten 23 - 32 m²•3 - 4 werkplekken•Gemeubileerd
-
€ 525 /mnd incl. servicekosten 9 m²•1 - 2 werkplekken•Gemeubileerd
-
€ 695 /mnd incl. servicekosten 16 m²•1 - 3 werkplekken•Gemeubileerd

€ 1.165 /mnd incl. servicekosten
31 m²•4 werkplekken•Gemeubileerd

€ 1.435 /mnd incl. servicekosten
39 m²•5 werkplekken•Gemeubileerd

€ 895 /mnd incl. servicekosten
23 - 32 m²•3 - 4 werkplekken•Gemeubileerd

€ 525 /mnd incl. servicekosten
9 m²•1 - 2 werkplekken•Gemeubileerd

€ 695 /mnd incl. servicekosten
16 m²•1 - 3 werkplekken•Gemeubileerd
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing