Omschrijving
REPRESENTATIEVE KANTOOR- BEDRIJFS- PRAKTIJKRUIMTE GELEGEN OP EEN CENTRALE EN GOED BEREIKBARE LOCATIE
- Centrale ligging t.o.v. uitvalswegen en het NS-Station
- Voorzien van pantry, cv-ketel en toilet
- Oppervlakte kantoorruimte circa 93 m2 VVO
- In overleg, doch uiterlijk 1 oktober 2025
KADASTER
Gemeente Alphen aan den Rijn, sectie B nummer 8747 (gedeeltelijk)
ALGEMEEN
Voor de verhuur is beschikbaar een representatieve kantoor- bedrijfs-, praktijkruimte van circa 93 m² gelegen aan de Utrechtstraat 102 te Alphen aan den Rijn. De kantoorruimte is gevestigd in een keurig verzorgde plint waar diverse kantoren en praktijken zijn gevestigd op een uiterst centrale locatie.
BEREIKBAARHEID / PARKEREN
Het object is zowel met de auto als met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Parkeren is mogelijk voor de deur of in de directe omgeving. Het NS station Alphen aan den Rijn bevindt zich op loopafstand en biedt een directe verbinding met Utrecht, Leiden en Gouda. Bij het station gelegen busstation vormt het begin- en eindpunt van alle stads- en streeklijnen in en rond Alphen aan den Rijn, tevens is er een directe verbinding met Schiphol.
AFMETINGEN BEDRIJFSRUIMTE
Oppervlakte kantoorruimte circa 93 m2 VVO.
OPLEVERINGSNIVEAU
De ruimte is voorzien van een eigen pantry (keukenblok) met koud en warm water. De unit wordt verwarmd middels een cv-ketel. De muren zijn afgewerkt met spuitwerk en de betonvloer kan snel en eenvoudig worden bedekt. Tevens is er een airco-unit aanwezig welke ter overname wordt aangeboden evenals de overige inrichting.
OPLEVERING
In overleg, doch uiterlijk 1 oktober 2025.
HUURPRIJS:
De huurprijs bedraagt € 1.250,79 per maand exclusief servicekosten en BTW.
SERVICEKOSTEN:
Servicekosten
Glasverzekering € 1,70
Tuinonderhoud € 2,14
Rioolontstopping € 0,48
Totaal servicekosten excl. BTW € 4,32
BESTEMMING
Het vigerende bestemmingsplan is “Alphen Stad”. De locatie is in dit bestemmingsplan aangemerkt als “Gemengd”, waardoor geschikt voor diverse doeleinden zoals onder andere: dienstverlening en kantoren.
HUURCONTRACT
Huurovereenkomst op basis van het standaard model Kantoorruimte van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie januari 2015, met de daarbij behorende algemene bepalingen aangevuld met bijzondere bepalingen.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met stilzwijgende verlenging in combinatie met een opzegtermijn van 12 (twaalf) maanden.
HUURBETALING
Per maand vooruit.
BTW
Uitgangspunt bij het tot stand komen van een huurovereenkomst is, dat huurder het gehuurde voor tenminste het bij de wet vastgelegde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties. Indien door toedoen van huurder niet geopteerd kan worden voor met omzetbelasting belaste verhuur, of indien op enig moment een situatie aan de zijde van de huurder intreedt waardoor geen recht meer kan worden gedaan aan dit uitgangspunt, is huurder gehouden om het daaruit voor verhuurder voortvloeiende nadeel te vergoeden, en zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag of percentage worden verhoogd.
ZEKERHEIDSTELLING
Voor bestaande ondernemers (met positieve cijfers over de afgelopen jaren) geldt het stellen van een bankgarantie dan wel het storten van een waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van 3 maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW.
HUURPRIJSHERZIENING
Huurprijsherziening jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “SPI-Alle Huishoudens” (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
BIJZONDERHEDEN
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
ALGEMEEN
Ondanks de zorg en aandacht die wordt besteed aan de samenstelling van deze projectinformatie en de hierin opgenomen gegevens, kan Holland West Makelaardij niet instaan voor de volledigheid, juistheid of voortdurende actualiteit van de gegevens en wijst iedere vorm van aansprakelijkheid van de hand voor onvolkomenheden, onvolledigheden, dan wel onjuistheden in de weergegeven informatie. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatie niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Indien u een aanbieding wenst, kan Holland West Makelaardij deze na goedkeuring door de opdrachtgever op basis van specifieke gegevens verzorgen.
- Centrale ligging t.o.v. uitvalswegen en het NS-Station
- Voorzien van pantry, cv-ketel en toilet
- Oppervlakte kantoorruimte circa 93 m2 VVO
- In overleg, doch uiterlijk 1 oktober 2025
KADASTER
Gemeente Alphen aan den Rijn, sectie B nummer 8747 (gedeeltelijk)
ALGEMEEN
Voor de verhuur is beschikbaar een representatieve kantoor- bedrijfs-, praktijkruimte van circa 93 m² gelegen aan de Utrechtstraat 102 te Alphen aan den Rijn. De kantoorruimte is gevestigd in een keurig verzorgde plint waar diverse kantoren en praktijken zijn gevestigd op een uiterst centrale locatie.
BEREIKBAARHEID / PARKEREN
Het object is zowel met de auto als met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. Parkeren is mogelijk voor de deur of in de directe omgeving. Het NS station Alphen aan den Rijn bevindt zich op loopafstand en biedt een directe verbinding met Utrecht, Leiden en Gouda. Bij het station gelegen busstation vormt het begin- en eindpunt van alle stads- en streeklijnen in en rond Alphen aan den Rijn, tevens is er een directe verbinding met Schiphol.
AFMETINGEN BEDRIJFSRUIMTE
Oppervlakte kantoorruimte circa 93 m2 VVO.
OPLEVERINGSNIVEAU
De ruimte is voorzien van een eigen pantry (keukenblok) met koud en warm water. De unit wordt verwarmd middels een cv-ketel. De muren zijn afgewerkt met spuitwerk en de betonvloer kan snel en eenvoudig worden bedekt. Tevens is er een airco-unit aanwezig welke ter overname wordt aangeboden evenals de overige inrichting.
OPLEVERING
In overleg, doch uiterlijk 1 oktober 2025.
HUURPRIJS:
De huurprijs bedraagt € 1.250,79 per maand exclusief servicekosten en BTW.
SERVICEKOSTEN:
Servicekosten
Glasverzekering € 1,70
Tuinonderhoud € 2,14
Rioolontstopping € 0,48
Totaal servicekosten excl. BTW € 4,32
BESTEMMING
Het vigerende bestemmingsplan is “Alphen Stad”. De locatie is in dit bestemmingsplan aangemerkt als “Gemengd”, waardoor geschikt voor diverse doeleinden zoals onder andere: dienstverlening en kantoren.
HUURCONTRACT
Huurovereenkomst op basis van het standaard model Kantoorruimte van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), versie januari 2015, met de daarbij behorende algemene bepalingen aangevuld met bijzondere bepalingen.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met stilzwijgende verlenging in combinatie met een opzegtermijn van 12 (twaalf) maanden.
HUURBETALING
Per maand vooruit.
BTW
Uitgangspunt bij het tot stand komen van een huurovereenkomst is, dat huurder het gehuurde voor tenminste het bij de wet vastgelegde minimum percentage of meer gebruikt voor met omzetbelasting belaste prestaties. Indien door toedoen van huurder niet geopteerd kan worden voor met omzetbelasting belaste verhuur, of indien op enig moment een situatie aan de zijde van de huurder intreedt waardoor geen recht meer kan worden gedaan aan dit uitgangspunt, is huurder gehouden om het daaruit voor verhuurder voortvloeiende nadeel te vergoeden, en zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag of percentage worden verhoogd.
ZEKERHEIDSTELLING
Voor bestaande ondernemers (met positieve cijfers over de afgelopen jaren) geldt het stellen van een bankgarantie dan wel het storten van een waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van 3 maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW.
HUURPRIJSHERZIENING
Huurprijsherziening jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks “SPI-Alle Huishoudens” (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
BIJZONDERHEDEN
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
ALGEMEEN
Ondanks de zorg en aandacht die wordt besteed aan de samenstelling van deze projectinformatie en de hierin opgenomen gegevens, kan Holland West Makelaardij niet instaan voor de volledigheid, juistheid of voortdurende actualiteit van de gegevens en wijst iedere vorm van aansprakelijkheid van de hand voor onvolkomenheden, onvolledigheden, dan wel onjuistheden in de weergegeven informatie. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatie niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Indien u een aanbieding wenst, kan Holland West Makelaardij deze na goedkeuring door de opdrachtgever op basis van specifieke gegevens verzorgen.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.