Omschrijving
TE HUUR KENMERKEN
ALGEMEEN
Circa 171 m2 beschikbaar met een modern inbouwpakket naast Amersfoort CS.
In de directe nabijheid van het centraal station van Amersfoort is het hoogwaardige Brouwershof gelegen. De centrale hal is het centrale plein van het kantoorgebouw. Bezoekers/gasten worden op vriendelijke wijze ontvangen door een gastvrouw (bemande receptie) die naar de huurders van het pand kan doorverwijzen.
Op de 8e verdieping is een ruimte van circa 171 m2 v.v.o. beschikbaar in de onderverhuur met een modern inbouwpakket. De ruimte bestaat uit een open ruimte en een gemeenschappelijk gedeelte met een pantry, lunchruimte en twee vergaderruimtes.
De onderverhuurder is Ergotron en in de directe nabijheid zijn onder andere KPN, Friesland Campina, Vestiging Finance en Iddink gehuisvest. Naast het pand is het NH hotel gevestigd. Hier kan men lunchen/ dineren in het restaurant of kunnen indien gewenst vergaderfaciliteiten worden afgenomen. De Stationsstraat is gelegen tussen Centraal Station Amersfoort en het stadscentrum. Op loopafstand zijn winkels, restaurants en cafés bereikbaar.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
De bereikbaarheid met de auto is uitstekend. De A1 (Amsterdam – Enschede) en de A28 (Utrecht – Zwolle) bevinden zich op circa 5-10 minuten rijafstand.
Openbaar vervoer:
Op loopafstand bevindt zich het NS-station Amersfoort CS en het historische centrum van Amersfoort. De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is door de ligging nabij het NS-station erg goed te noemen.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar circa 171 m2 v.v.o. op de 8e verdieping.
Genoemd metrage inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimten.
PARKEERGELEGENHEID
Bij de kantoorruimte zijn 3 parkeerplaatsen beschikbaar in de ondergelegen parkeergarage op basis van een parkeernorm van 1:55.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige turnkey staat met de volgende voorzieningen:
Algemeen:
• algemene representatieve entree voorzien van bemande receptiebalie en MIVA-toilet;
• 3 personenliften;
• nieuwe slagboominstallatie op basis van kentekenregistratie;
• brandmeld- en ontruimingsinstallatie;
• glasvezel aanwezig in het gebouw.
Kantoorruimte in turnkey staat:
• huidig systeemplafond voorzien van ledverlichting;
• koeling en verwarming via plafonds;
• gesausde bouwkundige wanden;
• huidige vloer;
• huidige gemeenschappelijke toiletgroepen met onderverhuurder;
• huidige gemeenschappelijke pantry en lunchruimte;
• huidige gemeenschappelijke vergaderruimtes;
• huidige luxaflex;
• kabelgoten ten behoeve van elektra- en databekabeling
Eventueel is het bespreekbaar om meubilair over te nemen.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van energielabel A+++.
GLASVEZEL
Er is een glasvezelverbinding aanwezig. Huurder is zelf verantwoordelijk voor de aanvraag bij de provider.
AANVAARDING
Per direct/in overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 170,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 1.250,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met btw belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria, wordt de huurprijs zodanig verhoogd zodat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
Het betreft een onderhuursituatie daarom is de huurtermijn in overleg met de hoofdhuurder.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 60,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
Algemene kosten complex (nr. 77 en nr. 79)
• onderhouds- en serviceovereenkomsten (incl. keuringen) t.b.v. technische installaties o.a. CV;
• aanvullende kosten betreffende het onderhoud technische Installaties;
• schoonmaakkosten rondom het object en parkeergarage;
• gladheidbestrijding;
• onderhoud groenvoorziening incl. vervanging beplanting;
• aansluitovereenkomst openbaar brandmeldsysteem;
• onderhoudscontract brandmeldinstallatie;
• controle blikseminstallatie;
• servicecontract parkeerinstallaties en toegangscontrole;
• servicecontract ongediertebestrijding;
• gevelonderhoudscontract;
• onderhoudscontract incl. keuringen gevelinstallatie;
• onderhoudscontract hydrofoor;
• onderhoudscontract vuilwaterpompinstallatie;
• verlichting parkeergarage, noodverlichting;
• abonnementskosten telefoon i.v.m. technische installaties;
• glasverzekering;
• kantoorfietsen voor gemeenschappelijk gebruik;
• diverse overige kleine onderhouds-, herstel-, en vernieuwingswerkzaamheden;
• administratiekosten 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Kosten gebouw 1 (nr. 77)
• nutsvoorzieningen t.a.v. de algemene ruimten in het gebouw waarin het gehuurde is gelegen
• onderhouds- en serviceovereenkomsten (incl. keuringen) t.b.v. technische installaties o.a. LBK;
• aanvullende kosten betreffende het onderhoud technische installaties;
• waterlevering ten aanzien van het gehuurde;
• warmtelevering ten aanzien van het gehuurde;
• onderhoudscontract plateaulift;
• onderhoudscontract liften incl. storingen;
• onderhoudscontract automatische deuren;
• lampen, starters en noodverlichting;
• inzameling bedrijfsafval;
• onderhoud blussers en droge stijgleidingen;
• legionellabestrijding (algemene ruimten)
• schoonmaakkosten algemene ruimten;
• stroomverbruik inclusief trafo en kosten Innax ten aanzien van het gehuurde;
• kosten WKO;
• administratiekosten van 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2025 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
ALGEMEEN
Circa 171 m2 beschikbaar met een modern inbouwpakket naast Amersfoort CS.
In de directe nabijheid van het centraal station van Amersfoort is het hoogwaardige Brouwershof gelegen. De centrale hal is het centrale plein van het kantoorgebouw. Bezoekers/gasten worden op vriendelijke wijze ontvangen door een gastvrouw (bemande receptie) die naar de huurders van het pand kan doorverwijzen.
Op de 8e verdieping is een ruimte van circa 171 m2 v.v.o. beschikbaar in de onderverhuur met een modern inbouwpakket. De ruimte bestaat uit een open ruimte en een gemeenschappelijk gedeelte met een pantry, lunchruimte en twee vergaderruimtes.
De onderverhuurder is Ergotron en in de directe nabijheid zijn onder andere KPN, Friesland Campina, Vestiging Finance en Iddink gehuisvest. Naast het pand is het NH hotel gevestigd. Hier kan men lunchen/ dineren in het restaurant of kunnen indien gewenst vergaderfaciliteiten worden afgenomen. De Stationsstraat is gelegen tussen Centraal Station Amersfoort en het stadscentrum. Op loopafstand zijn winkels, restaurants en cafés bereikbaar.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer
De bereikbaarheid met de auto is uitstekend. De A1 (Amsterdam – Enschede) en de A28 (Utrecht – Zwolle) bevinden zich op circa 5-10 minuten rijafstand.
Openbaar vervoer:
Op loopafstand bevindt zich het NS-station Amersfoort CS en het historische centrum van Amersfoort. De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is door de ligging nabij het NS-station erg goed te noemen.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar circa 171 m2 v.v.o. op de 8e verdieping.
Genoemd metrage inclusief een aandeel in de algemene en gemeenschappelijke ruimten.
PARKEERGELEGENHEID
Bij de kantoorruimte zijn 3 parkeerplaatsen beschikbaar in de ondergelegen parkeergarage op basis van een parkeernorm van 1:55.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in huidige turnkey staat met de volgende voorzieningen:
Algemeen:
• algemene representatieve entree voorzien van bemande receptiebalie en MIVA-toilet;
• 3 personenliften;
• nieuwe slagboominstallatie op basis van kentekenregistratie;
• brandmeld- en ontruimingsinstallatie;
• glasvezel aanwezig in het gebouw.
Kantoorruimte in turnkey staat:
• huidig systeemplafond voorzien van ledverlichting;
• koeling en verwarming via plafonds;
• gesausde bouwkundige wanden;
• huidige vloer;
• huidige gemeenschappelijke toiletgroepen met onderverhuurder;
• huidige gemeenschappelijke pantry en lunchruimte;
• huidige gemeenschappelijke vergaderruimtes;
• huidige luxaflex;
• kabelgoten ten behoeve van elektra- en databekabeling
Eventueel is het bespreekbaar om meubilair over te nemen.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
ENERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van energielabel A+++.
GLASVEZEL
Er is een glasvezelverbinding aanwezig. Huurder is zelf verantwoordelijk voor de aanvraag bij de provider.
AANVAARDING
Per direct/in overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 170,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 1.250,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is een met btw belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria, wordt de huurprijs zodanig verhoogd zodat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
Het betreft een onderhuursituatie daarom is de huurtermijn in overleg met de hoofdhuurder.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 60,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
Algemene kosten complex (nr. 77 en nr. 79)
• onderhouds- en serviceovereenkomsten (incl. keuringen) t.b.v. technische installaties o.a. CV;
• aanvullende kosten betreffende het onderhoud technische Installaties;
• schoonmaakkosten rondom het object en parkeergarage;
• gladheidbestrijding;
• onderhoud groenvoorziening incl. vervanging beplanting;
• aansluitovereenkomst openbaar brandmeldsysteem;
• onderhoudscontract brandmeldinstallatie;
• controle blikseminstallatie;
• servicecontract parkeerinstallaties en toegangscontrole;
• servicecontract ongediertebestrijding;
• gevelonderhoudscontract;
• onderhoudscontract incl. keuringen gevelinstallatie;
• onderhoudscontract hydrofoor;
• onderhoudscontract vuilwaterpompinstallatie;
• verlichting parkeergarage, noodverlichting;
• abonnementskosten telefoon i.v.m. technische installaties;
• glasverzekering;
• kantoorfietsen voor gemeenschappelijk gebruik;
• diverse overige kleine onderhouds-, herstel-, en vernieuwingswerkzaamheden;
• administratiekosten 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Kosten gebouw 1 (nr. 77)
• nutsvoorzieningen t.a.v. de algemene ruimten in het gebouw waarin het gehuurde is gelegen
• onderhouds- en serviceovereenkomsten (incl. keuringen) t.b.v. technische installaties o.a. LBK;
• aanvullende kosten betreffende het onderhoud technische installaties;
• waterlevering ten aanzien van het gehuurde;
• warmtelevering ten aanzien van het gehuurde;
• onderhoudscontract plateaulift;
• onderhoudscontract liften incl. storingen;
• onderhoudscontract automatische deuren;
• lampen, starters en noodverlichting;
• inzameling bedrijfsafval;
• onderhoud blussers en droge stijgleidingen;
• legionellabestrijding (algemene ruimten)
• schoonmaakkosten algemene ruimten;
• stroomverbruik inclusief trafo en kosten Innax ten aanzien van het gehuurde;
• kosten WKO;
• administratiekosten van 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2025 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.