Omschrijving
Deze turnkey kantoorruimte aan de Overschiestraat biedt een aangename werkomgeving met een hoog voorzieningenniveau en uitstekende bereikbaarheid. De ruimte van ca. 259 m² v.v.o. is volledig instapklaar dankzij het volledige inbouwpakket, onder meer voorzien van kamerindeling en kantoormeubilair. Hierdoor is het de ideale keuze voor bedrijven die op zoek zijn naar een representatieve kantoorruimte welke direct in gebruik kan worden genomen.
De locatie onderscheidt zich door de strategische ligging aan de Ringweg A10 en uitstekende aansluiting op het OV-netwerk. Het gebouw beschikt derhalve over een uitstekende bereikbaarheid per auto, fiets en openbaar vervoer. Bovendien zijn er ruime parkeermogelijkheden, ideaal voor personeel en het ontvangen van klanten.
Door de stadse ligging beschikt de locatie over een hoog voorzieningenniveau, met in de omgeving onder meer een Albert Heijn, diverse winkels (boetieks en grote ketens) en een groot aanbod aan horecavoorzieningen met restaurants en cafés.
BIJZONDERHEDEN
- Ca. 259 m² v.v.o. kantoorruimte;
- Turnkey opleveringsniveau met onder meer kamerindeling en meubilair;
- Uitstekende bereikbaarheid met auto, OV en fiets;
- 3 vaste parkeerplekken, met mogelijkheid voor aanvullende plekken;
- Per direct beschikbaar.
VLOEROPPERVLAK
Totaal ca. 259 m² v.v.o (inclusief aandeel algemene ruimten) beschikbaar voor onderverhuur of contractovername.
Er is een meetrapport conform NEN2580 beschikbaar.
OPLEVERINGSNIVEAU
De ruimte wordt in huidige staat opgeleverd en is onder meer voorzien van:
- kamerindeling;
- pantry;
- bureaus, tafels en stoelen.
BEREIKBAARHEID
De locatie is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Op loopafstand bevind zich een metro en tram halte die directe verbindingen bieden naar onder meer Amsterdam Centraal Station. Ook met bus 62 en 272 is de locatie gemakkelijk te bereiken. Daarnaast is de locatie met de auto uitstekend bereikbaar en binnen enkele minuten ben je op de A10 snelweg.
PARKEREN
Er zijn parkeermogelijkheden direct voor het kantoorgebouw aan de openbare weg middels betaling of vergunningensysteem van de gemeente Amsterdam.
Tevens beschikt het gebouw over een eigen parkeerterrein met beschikbare parkeerplaatsen voor ca. € 2.050,- excl. btw per plek per jaar.
BESTEMMING
Volgens het vigerende bestemmingsplan ''Nieuwe meer eo" d.d. 26 juni 2013 geldt op deze locatie de bestemming ''Kantoor” met functieaanduiding "gemengd". De ruimte is daarmee publiekrechtelijk bestemd om te worden gebruikt ten behoeve van kantoren.
Voor meer informatie omtrent de bestemming verwijzen wij u graag naar het omgevingsloket.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten bedragen ca. € 72,50 per m² per jaar, te vermeerderen met btw op basis van voorschot en nacalculatie.
- GWL;
- schoonmaak algemene ruimten en terrein;
- glasbewassing;
- liftonderhoud;
- alarm.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI) gepubliceerd door het Centraal bureau voor de Statistiek, reeks Alle Huishoudens (2015=100).
ENERGIELABEL
Het object is voorzien van een energielabel A+.
AANVAARDING
De ruimte is per direct beschikbaar middels contractovername of onderhuur.
HUUROVEREENKOMST
Voor de vastlegging van de afspraken tussen huurder en verhuurder maken wij gebruik van het model van de verhuurder gebaseerd op het ROZ model. De huurtermijnen, garanties en betalingen zijn afhankelijk van de afspraken tussen partijen.
De huidige huurovereenkomst loopt tot en met 30 september 2028, waarbij onderverhuur of contractovername tot de mogelijkheden behoren.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een bruto-kwartaalverplichting (3 maanden huur te vermeerderen met btw en servicekosten).
BTW
Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde voor tenminste 90% zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting. Indien huurder niet btw-plichtig is zal de btw-compensatie nader worden vastgesteld.
VOORBEHOUD
De verhuur dient expliciet ge worden goedgekeurd door de eigenaar/beheerder.
DISCLAIMER
Alle gepresenteerde informatie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin aanvaarden wij en de opdrachtgever geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele onjuistheden. Elke vorm van aansprakelijkheid voor eventuele schade, direct dan wel indirect, als gevolg van de aangeboden informatie, wordt dan ook door ons en de opdrachtgever uitdrukkelijk afgewezen. Het is uitsluitend bedoeld als uitnodiging tot het uitbrengen van een bod c.q. in onderhandeling te treden.
De locatie onderscheidt zich door de strategische ligging aan de Ringweg A10 en uitstekende aansluiting op het OV-netwerk. Het gebouw beschikt derhalve over een uitstekende bereikbaarheid per auto, fiets en openbaar vervoer. Bovendien zijn er ruime parkeermogelijkheden, ideaal voor personeel en het ontvangen van klanten.
Door de stadse ligging beschikt de locatie over een hoog voorzieningenniveau, met in de omgeving onder meer een Albert Heijn, diverse winkels (boetieks en grote ketens) en een groot aanbod aan horecavoorzieningen met restaurants en cafés.
BIJZONDERHEDEN
- Ca. 259 m² v.v.o. kantoorruimte;
- Turnkey opleveringsniveau met onder meer kamerindeling en meubilair;
- Uitstekende bereikbaarheid met auto, OV en fiets;
- 3 vaste parkeerplekken, met mogelijkheid voor aanvullende plekken;
- Per direct beschikbaar.
VLOEROPPERVLAK
Totaal ca. 259 m² v.v.o (inclusief aandeel algemene ruimten) beschikbaar voor onderverhuur of contractovername.
Er is een meetrapport conform NEN2580 beschikbaar.
OPLEVERINGSNIVEAU
De ruimte wordt in huidige staat opgeleverd en is onder meer voorzien van:
- kamerindeling;
- pantry;
- bureaus, tafels en stoelen.
BEREIKBAARHEID
De locatie is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Op loopafstand bevind zich een metro en tram halte die directe verbindingen bieden naar onder meer Amsterdam Centraal Station. Ook met bus 62 en 272 is de locatie gemakkelijk te bereiken. Daarnaast is de locatie met de auto uitstekend bereikbaar en binnen enkele minuten ben je op de A10 snelweg.
PARKEREN
Er zijn parkeermogelijkheden direct voor het kantoorgebouw aan de openbare weg middels betaling of vergunningensysteem van de gemeente Amsterdam.
Tevens beschikt het gebouw over een eigen parkeerterrein met beschikbare parkeerplaatsen voor ca. € 2.050,- excl. btw per plek per jaar.
BESTEMMING
Volgens het vigerende bestemmingsplan ''Nieuwe meer eo" d.d. 26 juni 2013 geldt op deze locatie de bestemming ''Kantoor” met functieaanduiding "gemengd". De ruimte is daarmee publiekrechtelijk bestemd om te worden gebruikt ten behoeve van kantoren.
Voor meer informatie omtrent de bestemming verwijzen wij u graag naar het omgevingsloket.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten bedragen ca. € 72,50 per m² per jaar, te vermeerderen met btw op basis van voorschot en nacalculatie.
- GWL;
- schoonmaak algemene ruimten en terrein;
- glasbewassing;
- liftonderhoud;
- alarm.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI) gepubliceerd door het Centraal bureau voor de Statistiek, reeks Alle Huishoudens (2015=100).
ENERGIELABEL
Het object is voorzien van een energielabel A+.
AANVAARDING
De ruimte is per direct beschikbaar middels contractovername of onderhuur.
HUUROVEREENKOMST
Voor de vastlegging van de afspraken tussen huurder en verhuurder maken wij gebruik van het model van de verhuurder gebaseerd op het ROZ model. De huurtermijnen, garanties en betalingen zijn afhankelijk van de afspraken tussen partijen.
De huidige huurovereenkomst loopt tot en met 30 september 2028, waarbij onderverhuur of contractovername tot de mogelijkheden behoren.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een bruto-kwartaalverplichting (3 maanden huur te vermeerderen met btw en servicekosten).
BTW
Uitgangspunt is dat huurder het gehuurde voor tenminste 90% zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting. Indien huurder niet btw-plichtig is zal de btw-compensatie nader worden vastgesteld.
VOORBEHOUD
De verhuur dient expliciet ge worden goedgekeurd door de eigenaar/beheerder.
DISCLAIMER
Alle gepresenteerde informatie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin aanvaarden wij en de opdrachtgever geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele onjuistheden. Elke vorm van aansprakelijkheid voor eventuele schade, direct dan wel indirect, als gevolg van de aangeboden informatie, wordt dan ook door ons en de opdrachtgever uitdrukkelijk afgewezen. Het is uitsluitend bedoeld als uitnodiging tot het uitbrengen van een bod c.q. in onderhandeling te treden.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.