Omschrijving
JE OPTIMALE WERKPLEK IN ELEMENT OFFICES WALBORG!
Welkom bij Element Offices Walborg 2A: een hoogwaardige, moderne en duurzame werkomgeving in Amsterdam Buitenveldert. Deze locatie combineert de energie van de stad met het comfort van een compleet uitgerust kantoorgebouw. Zodra je binnenstapt, word je ontvangen in de stijlvolle entree van The Club. Dit is de plek waar werken, ontmoeten en ontspannen naadloos samenkomen.
Hier is alles tot in de puntjes geregeld, zodat jij je volledig kunt focussen op je corebusiness. Geniet van de gastvrije ambiance, professionele voorzieningen en hoogwaardige afwerking. Of je nu even een goede kop koffie nodig hebt, wilt vergaderen in een van de luxe vergaderruimtes of collega’s ontmoet in een comfortabele zithoek, alles is aanwezig.
BEMANDE RECEPTIE
Bij binnenkomst zorgt onze receptie voor een warm welkom voor jou en je bezoekers. Het professionele team staat klaar om je te helpen bij dagelijkse zaken, postverwerking of ontvangst van pakketten en leveranciers.
CATERING
In The Club draait alles om kwaliteit, smaak en beleving. Mevr. Kortekaas @ Work verzorgt heerlijke barista koffie. Dit draagt bij aan een productieve werkdag.
DUURZAAMHEID EN MOBILITEIT
Walborg 2A is gebouwd met oog op de toekomst. Het gebouw is uitgerust met duurzame installaties en stimuleert milieubewust vervoer. Laadpalen voor elektrische auto’s en elektrische fietsen zijn aanwezig in de parkeergarage. Het gebouw is voorzien van een A++++ label en BREEAM Outstanding gecertificeerd. Daarbij ligt het dak vol met zonnepanalen.
ALL-INCLUSIVE SERVICE
Flexibel en compleet huren; dat is waar Element Offices voor staat. Van snel internet, schoonmaak tot technische ondersteuning en gemeubileerde werkplekken.
Je huurt volledig turn-key: instappen en aan de slag.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer: Element Offices Walborg 2A ligt direct aan de Van Boshuizenstraat en nabij de snelweg A10. Binnen enkele minuten ben je op weg naar Amsterdam Zuid, Schiphol of andere steden in de Randstad. Er is parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage of betaald parkeren op straat.
Openbaar vervoer: Station Amsterdam Zuid is op fietsafstand en de tram- en bushaltes bevinden zich op loopafstand van het gebouw. Daarmee is de locatie uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer.
BESCHIKBAARHEID
Voor de verhuur zijn de volgende units beschikbaar:
0.01 | 8 werkplekken | Executive | 68,66 m2 VVO | € 3.800,00 per maand
0.02 | 8 werkplekken | Executive | 72,59 m2 VVO | € 3.800,00 per maand
0.03 | 8 werkplekken | Executive | 88,28 m2 VVO | € 3.800,00 per maand
0.04 | 8 werkplekken | Executive | 72,59 m2 VVO | € 3.800,00 per maand
0.06 | 8 werkplekken | Executive | 74,55 m2 VVO | € 3.800,00 per maand
0.07 | 12 werkplekken | Executive | 105,94 m2 VVO | € 5.700,00 per maand
0.14 | 16 werkplekken | Executive | 149,10 m2 VVO | € 7.600,00 per maand
0.15 | 12 werkplekken | Executive | 103,98 m2 VVO | € 5.700,00 per maand
0.16 | 12 werkplekken | Executive | 103,98 m2 VVO | € 5.700,00 per maand
0.17 | 12 werkplekken | Executive | 103,98 m2 VVO | € 5.700,00 per maand
0.18 | 24 werkplekken | Executive | 258,96 m2 VVO | € 13.200,00 per maand
0.19 | 8 werkplekken | Executive | 96,13 m2 VVO | € 4.900,00 per maand
Genoemde huurprijzen zijn inclusief gebruik algemene faciliteiten, vaste servicekosten, internet, telefonie en wekelijkse schoonmaak van de gehuurde ruimte. Daarnaast is het mogelijk om de ruimte gemeubileerd (elektrisch zit-sta meubilair op basis van het executive thema) bij te huren.
PARKEERGELEGENHEID
Er zijn parkeerplaatsen beschikbaar in de ondergrondse parkeergarage.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in hoogwaardige, turn-key staat met o.a.:
· Gemeenschappelijke entree met ontvangstruimte;
· Bemande receptie;
· Koffie- en snackfaciliteiten;
· Klimaatplafonds met verwarming, koeling en ventilatie te bedienen via de app;
· Gemeenschappelijke pantry kantoorvleugel;
· Vloerbedekking;
· Internet;
· Te openen ramen;
· 2 liften;
· Gemeenschappelijke toiletten;
· Twee belruimtes voor algemeen gebruik;
· Drie vergaderruimtes (optioneel te boeken);
· Digitale sloten;
· Toegang tot je kantoor middels de Element Offices App;
· Printers.
AANVAARDING
Per direct.
HUURPRIJS
Kantoorruimte: Zie beschikbaarheid.
Parkeerplaatsen: € 325,00 per parkeerplaats per maand exclusief btw.
BTW-HEFFING
Btw-belaste verhuur.
HUURTERMIJN
Vanaf 1 jaar met telkens verlengingen van 1 jaar.
HUURBETALING
Per maand vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks per 1 januari, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSTELLING
Waarborgsom ter grootte van drie maanden huur en btw.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Welkom bij Element Offices Walborg 2A: een hoogwaardige, moderne en duurzame werkomgeving in Amsterdam Buitenveldert. Deze locatie combineert de energie van de stad met het comfort van een compleet uitgerust kantoorgebouw. Zodra je binnenstapt, word je ontvangen in de stijlvolle entree van The Club. Dit is de plek waar werken, ontmoeten en ontspannen naadloos samenkomen.
Hier is alles tot in de puntjes geregeld, zodat jij je volledig kunt focussen op je corebusiness. Geniet van de gastvrije ambiance, professionele voorzieningen en hoogwaardige afwerking. Of je nu even een goede kop koffie nodig hebt, wilt vergaderen in een van de luxe vergaderruimtes of collega’s ontmoet in een comfortabele zithoek, alles is aanwezig.
BEMANDE RECEPTIE
Bij binnenkomst zorgt onze receptie voor een warm welkom voor jou en je bezoekers. Het professionele team staat klaar om je te helpen bij dagelijkse zaken, postverwerking of ontvangst van pakketten en leveranciers.
CATERING
In The Club draait alles om kwaliteit, smaak en beleving. Mevr. Kortekaas @ Work verzorgt heerlijke barista koffie. Dit draagt bij aan een productieve werkdag.
DUURZAAMHEID EN MOBILITEIT
Walborg 2A is gebouwd met oog op de toekomst. Het gebouw is uitgerust met duurzame installaties en stimuleert milieubewust vervoer. Laadpalen voor elektrische auto’s en elektrische fietsen zijn aanwezig in de parkeergarage. Het gebouw is voorzien van een A++++ label en BREEAM Outstanding gecertificeerd. Daarbij ligt het dak vol met zonnepanalen.
ALL-INCLUSIVE SERVICE
Flexibel en compleet huren; dat is waar Element Offices voor staat. Van snel internet, schoonmaak tot technische ondersteuning en gemeubileerde werkplekken.
Je huurt volledig turn-key: instappen en aan de slag.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer: Element Offices Walborg 2A ligt direct aan de Van Boshuizenstraat en nabij de snelweg A10. Binnen enkele minuten ben je op weg naar Amsterdam Zuid, Schiphol of andere steden in de Randstad. Er is parkeergelegenheid in de ondergelegen parkeergarage of betaald parkeren op straat.
Openbaar vervoer: Station Amsterdam Zuid is op fietsafstand en de tram- en bushaltes bevinden zich op loopafstand van het gebouw. Daarmee is de locatie uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer.
BESCHIKBAARHEID
Voor de verhuur zijn de volgende units beschikbaar:
0.01 | 8 werkplekken | Executive | 68,66 m2 VVO | € 3.800,00 per maand
0.02 | 8 werkplekken | Executive | 72,59 m2 VVO | € 3.800,00 per maand
0.03 | 8 werkplekken | Executive | 88,28 m2 VVO | € 3.800,00 per maand
0.04 | 8 werkplekken | Executive | 72,59 m2 VVO | € 3.800,00 per maand
0.06 | 8 werkplekken | Executive | 74,55 m2 VVO | € 3.800,00 per maand
0.07 | 12 werkplekken | Executive | 105,94 m2 VVO | € 5.700,00 per maand
0.14 | 16 werkplekken | Executive | 149,10 m2 VVO | € 7.600,00 per maand
0.15 | 12 werkplekken | Executive | 103,98 m2 VVO | € 5.700,00 per maand
0.16 | 12 werkplekken | Executive | 103,98 m2 VVO | € 5.700,00 per maand
0.17 | 12 werkplekken | Executive | 103,98 m2 VVO | € 5.700,00 per maand
0.18 | 24 werkplekken | Executive | 258,96 m2 VVO | € 13.200,00 per maand
0.19 | 8 werkplekken | Executive | 96,13 m2 VVO | € 4.900,00 per maand
Genoemde huurprijzen zijn inclusief gebruik algemene faciliteiten, vaste servicekosten, internet, telefonie en wekelijkse schoonmaak van de gehuurde ruimte. Daarnaast is het mogelijk om de ruimte gemeubileerd (elektrisch zit-sta meubilair op basis van het executive thema) bij te huren.
PARKEERGELEGENHEID
Er zijn parkeerplaatsen beschikbaar in de ondergrondse parkeergarage.
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in hoogwaardige, turn-key staat met o.a.:
· Gemeenschappelijke entree met ontvangstruimte;
· Bemande receptie;
· Koffie- en snackfaciliteiten;
· Klimaatplafonds met verwarming, koeling en ventilatie te bedienen via de app;
· Gemeenschappelijke pantry kantoorvleugel;
· Vloerbedekking;
· Internet;
· Te openen ramen;
· 2 liften;
· Gemeenschappelijke toiletten;
· Twee belruimtes voor algemeen gebruik;
· Drie vergaderruimtes (optioneel te boeken);
· Digitale sloten;
· Toegang tot je kantoor middels de Element Offices App;
· Printers.
AANVAARDING
Per direct.
HUURPRIJS
Kantoorruimte: Zie beschikbaarheid.
Parkeerplaatsen: € 325,00 per parkeerplaats per maand exclusief btw.
BTW-HEFFING
Btw-belaste verhuur.
HUURTERMIJN
Vanaf 1 jaar met telkens verlengingen van 1 jaar.
HUURBETALING
Per maand vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks per 1 januari, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSTELLING
Waarborgsom ter grootte van drie maanden huur en btw.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.