Omschrijving
Op zichtlocatie langs de A27 bieden wij u in dit representatieve multi-tenant kantoorgebouw namens onze opdrachtgever een turn key kantoorruimte met parkeerplaatsen aan voor de verhuur. De kantoorruimte is gelegen op de derde verdieping en de oppervlakte bedraagt circa 478 m2. Tevens behoren er 20 parkeerplaatsen tot het gehuurde, waarvan 4 parkeerplaatsen aan de voorzijde en 16 parkeerplaatsen op het achtergelegen parkeerdek. Het gebouw voorziet tevens in een aantal shared facilities, zoals een gemeenschappelijke entree en sportruimte. Signing op gevel is bespreekbaar voor verhuurder.
Locatie
Het object is gelegen op zichtlocatie op het hoogwaardige bedrijvenpark ‘Hoogeind’. Dit bedrijvenpark kan worden gezien als het meest representatieve bedrijvenpark van Breda. De omgeving van ‘Hoogeind’ wordt gekenmerkt door representatieve, zelfstandige kantoor-en bedrijfsobjecten. Het bedrijvenpark is ruim van opzet en is gelegen langs de A27 (Utrecht). De A16 (Rotterdam-Antwerpen) is binnen enkele autominuten te bereiken. De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is goed te noemen.
Bestemmingsplan
Thans is van toepassing het vigerende bestemmingsplan ‘Hoogeind’ dat werd vastgesteld bij Raadsbesluit van 22 maart 2012 waaruit blijkt dat de onderhavige locatie de bestemming ‘Bedrijventerrein’ heeft.
Vanaf 1 januari 2024 is de Omgevingswet van kracht. Op het omgevingsloket () vindt u alle digitale informatie over de fysieke leefomgeving waaronder alle geldende regels.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
Huurprijs kantoorruimte
EUR 155,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW.
Huurprijs parkeerplaatsen
EUR 390,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
Het voorschot servicekosten bedraagt EUR 45,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW. De navolgende zaken en diensten worden geleverd:
- Gasverbruik inclusief vastrecht voor het gehuurde en de algemene ruimten;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht voor de installatie en de verlichting van het gehuurde en de algemene ruimten;
- Waterverbruik inclusief vastrecht voor het gehuurde en de algemene ruimten;
- Schoonmaak gemeenschappelijke ruimten, liften gevel, beglazing buitenzijde, beglazing;
- Gemeenschappelijke ruimten en terrassen;
- Onderhoud en schoonmaak groenvoorziening, parkeerterrein en parkeerdek;
- Winter- en strooidiensten buitenterrein;
- Vuilafvoer bedrijfsafval;
- Glasverzekering buitenbeglazing,
- Telefoonkosten liften en doormelding brandinstallatie;
- Meldkamer brandbeveiliging;
- Ongediertebestrijding;
- Legionellapreventie;
- Het onderhoud, reparaties en periodieke controlewerkzaamheden uitvoeren aan:
*E&W installaties;
*Liftinstallaties;
*Gevel/glazenwasinstallatie;
*Intercom;
*Verwarming- en/of luchtbehandelingsinstallatie;
*Elektrotechnische installatie;
*Hydrofoorinstallatie;
*Brandmeldinstallatie;
*Signalerings- en bewakingsapparatuur;
*Nooduitgangen, vluchtwegen en pictogrammen hiervan in de casco ruimtes;
*Slagboominstallaties parkeerterrein;
*Parkeerhelling;
*Daken;
*Hang- en sluitwerk;
*Dakveiligheidsvoorzieningen;
*Automatische schuifdeuren;
*Brandblusapparatuur.
- Administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Betalingsverplichting
Per maand of kwartaal vooruit.
Huurtermijn
Een huurtermijn van 5 jaar, telkenmale te verlengen met periodes van 5 jaar.
Zekerheidsstelling
Een waarborgsom of bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
Aanvaarding
In overleg, doch op korte termijn mogelijk.
Contract
Standaard ROZ contract, model 2015.
Indexering
Jaarlijkse indexering voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van de Consumenten Prijs Index (CPI) Alle Huishoudens (2015=100) samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
BTW
Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Opleveringsniveau
Het object wordt nagenoeg turn key in huidige staat aangeboden.
Overige
Alle overige voorwaarden zijn nader overeen te komen.
Locatie
Het object is gelegen op zichtlocatie op het hoogwaardige bedrijvenpark ‘Hoogeind’. Dit bedrijvenpark kan worden gezien als het meest representatieve bedrijvenpark van Breda. De omgeving van ‘Hoogeind’ wordt gekenmerkt door representatieve, zelfstandige kantoor-en bedrijfsobjecten. Het bedrijvenpark is ruim van opzet en is gelegen langs de A27 (Utrecht). De A16 (Rotterdam-Antwerpen) is binnen enkele autominuten te bereiken. De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is goed te noemen.
Bestemmingsplan
Thans is van toepassing het vigerende bestemmingsplan ‘Hoogeind’ dat werd vastgesteld bij Raadsbesluit van 22 maart 2012 waaruit blijkt dat de onderhavige locatie de bestemming ‘Bedrijventerrein’ heeft.
Vanaf 1 januari 2024 is de Omgevingswet van kracht. Op het omgevingsloket () vindt u alle digitale informatie over de fysieke leefomgeving waaronder alle geldende regels.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
Huurprijs kantoorruimte
EUR 155,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW.
Huurprijs parkeerplaatsen
EUR 390,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
Het voorschot servicekosten bedraagt EUR 45,- per m2 per jaar, te vermeerderen met BTW. De navolgende zaken en diensten worden geleverd:
- Gasverbruik inclusief vastrecht voor het gehuurde en de algemene ruimten;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht voor de installatie en de verlichting van het gehuurde en de algemene ruimten;
- Waterverbruik inclusief vastrecht voor het gehuurde en de algemene ruimten;
- Schoonmaak gemeenschappelijke ruimten, liften gevel, beglazing buitenzijde, beglazing;
- Gemeenschappelijke ruimten en terrassen;
- Onderhoud en schoonmaak groenvoorziening, parkeerterrein en parkeerdek;
- Winter- en strooidiensten buitenterrein;
- Vuilafvoer bedrijfsafval;
- Glasverzekering buitenbeglazing,
- Telefoonkosten liften en doormelding brandinstallatie;
- Meldkamer brandbeveiliging;
- Ongediertebestrijding;
- Legionellapreventie;
- Het onderhoud, reparaties en periodieke controlewerkzaamheden uitvoeren aan:
*E&W installaties;
*Liftinstallaties;
*Gevel/glazenwasinstallatie;
*Intercom;
*Verwarming- en/of luchtbehandelingsinstallatie;
*Elektrotechnische installatie;
*Hydrofoorinstallatie;
*Brandmeldinstallatie;
*Signalerings- en bewakingsapparatuur;
*Nooduitgangen, vluchtwegen en pictogrammen hiervan in de casco ruimtes;
*Slagboominstallaties parkeerterrein;
*Parkeerhelling;
*Daken;
*Hang- en sluitwerk;
*Dakveiligheidsvoorzieningen;
*Automatische schuifdeuren;
*Brandblusapparatuur.
- Administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Betalingsverplichting
Per maand of kwartaal vooruit.
Huurtermijn
Een huurtermijn van 5 jaar, telkenmale te verlengen met periodes van 5 jaar.
Zekerheidsstelling
Een waarborgsom of bankgarantie ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
Aanvaarding
In overleg, doch op korte termijn mogelijk.
Contract
Standaard ROZ contract, model 2015.
Indexering
Jaarlijkse indexering voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van de Consumenten Prijs Index (CPI) Alle Huishoudens (2015=100) samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
BTW
Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.
Opleveringsniveau
Het object wordt nagenoeg turn key in huidige staat aangeboden.
Overige
Alle overige voorwaarden zijn nader overeen te komen.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.