Omschrijving
ALGEMEEN
Het kantoorgebouw Zichtenburglaan 260 is gelegen aan de rand van het binnenstedelijke bedrijventerrein Zichtenburg in Den Haag Zuidwest. Zowel per auto als met het openbaar vervoer (100 m van tramhalte) is de locatie goed bereikbaar. Het object omvat circa 3.952 m² v.v.o. kantoorruimte welke is verdeeld over 4 bouwlagen. De verdiepingen zijn naast het trappenhuis tevens per lift eenvoudig bereikbaar. De ruim opgezette verdiepingsvloeren zijn goed indeelbaar en genieten door de vele raampartijen van veel direct daglicht.
Het kantoor is ideaal voor bijvoorbeeld maatschappelijke instellingen vanwege de goede bereikbaarheid, de omvang van het omliggende verzorgingsgebied en de indeling van het gebouw.
Rondom het kantoor zijn 27 parkeerplaatsen voor de verhuur beschikbaar (parkeernorm 1:145). Indien gewenst kunnen meerdere parkeerplaatsen worden aangeboden op het achtergelegen en afgesloten parkeerterrein.
Flexibele huurtermijnen of tijdelijke huisvesting zijn bespreekbaar.
Het gebouw beschikt over een energielabel A.
BEREIKBAARHEID
Per openbaar vervoer:
Per openbaar vervoer is de locatie uitstekend bereikbaar. In de directe omgeving (1 minuut loopafstand) is een tramhalte gelegen waar tram 4 een directe verbinding onderhoud met Den Haag Centraal.
Per auto:
De Zichtenburglaan is per auto goed bereikbaar. Middels de Meppelweg en de N211 is de Rijksweg A4 (Rotterdam – Amsterdam) eenvoudig te bereiken.
BESCHIKBAARHEID
Het kantoorgebouw is volledig voor de verhuur beschikbaar. Het totale verhuurbare oppervlak bedraagt circa 3.952 m² v.v.o. kantoorruimte en is als volgt verdeeld:
Begane grond 867 m²
1e verdieping 1.018 m²
2e verdieping 1.026 m²
3e verdieping 1.041 m²
Totaal 3.952 m²
Deelverhuur is mogelijk op de begane grond vanaf circa 225 m².
PARKEREN
Rondom het kantoor zijn 27 parkeerplaatsen voor de verhuur beschikbaar (parkeernorm 1:145). Indien gewenst kunnen meerdere parkeerplaatsen worden aangeboden op het achtergelegen en afgesloten parkeerterrein.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 95,00 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren:
€ 750,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste levering. Indien huurder geen BTW kan verrekenen zal de huurprijs worden verhoogd met een opslag van 5% ter compensatie van het niet kunnen verrekenen van BTW.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn als voorschot bij vooruit betaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie en bedragen EUR 55,00 per m² v.v.o. per jaar en zijn te vermeerderen met BTW. Hiervoor worden de navolgende diensten geleverd;
- Onderhoud en periodieke controle van technische installaties en standleidingen;
- Onderhoud en periodieke controle van hemelwaterafvoer, goten en daken;
- Periodiek onderhoud van E- en W-installaties;
- Periodiek liftonderhoud en jaarlijkse liftkeuring door Liftinstituut;
- Periodiek onderhoud van riolering en standleidingen;
- Periodieke onderhoud van CV-installatie alsmede het verhelpen van storingen;
- Tuinonderhoud en onderhoud van parkeerterrein, fietsenstalling en bestrating;
- Glasbewassing;
- Gasgebruik inclusief vastrecht;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- Waterverbruik inclusief vastrecht;
- Administratiekosten ad. 5%.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt in casco staat opgeleverd, onder andere voorzien van:
- representatieve entree;
- personenlift(en);
- systeemplafond voorzien van geïntegreerde (LED-)verlichting;
- Gesausde constructieve wanden;
- geëgaliseerde vloer;
- te openen ramen;
- zonwering;
- kabelgoten ten behoeve van elektra en databekabeling;
- sanitaire voorzieningen per verdieping;
- pantry (aansluiting) per unit;
- gemeenschappelijke fietsenstalling.
OVERIG
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks ‘CPI-alle huishoudens’ (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURPRIJSBETALING
Per kwartaal vooruit.
HUURTERMIJN
Flexibele huurtermijnen of tijdelijke huisvesting zijn bespreekbaar.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie ter grootte van 3 kalendermaanden huur en servicekosten, beide te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank in Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
ENERGIELABEL
Energielabel A.
Het kantoorgebouw Zichtenburglaan 260 is gelegen aan de rand van het binnenstedelijke bedrijventerrein Zichtenburg in Den Haag Zuidwest. Zowel per auto als met het openbaar vervoer (100 m van tramhalte) is de locatie goed bereikbaar. Het object omvat circa 3.952 m² v.v.o. kantoorruimte welke is verdeeld over 4 bouwlagen. De verdiepingen zijn naast het trappenhuis tevens per lift eenvoudig bereikbaar. De ruim opgezette verdiepingsvloeren zijn goed indeelbaar en genieten door de vele raampartijen van veel direct daglicht.
Het kantoor is ideaal voor bijvoorbeeld maatschappelijke instellingen vanwege de goede bereikbaarheid, de omvang van het omliggende verzorgingsgebied en de indeling van het gebouw.
Rondom het kantoor zijn 27 parkeerplaatsen voor de verhuur beschikbaar (parkeernorm 1:145). Indien gewenst kunnen meerdere parkeerplaatsen worden aangeboden op het achtergelegen en afgesloten parkeerterrein.
Flexibele huurtermijnen of tijdelijke huisvesting zijn bespreekbaar.
Het gebouw beschikt over een energielabel A.
BEREIKBAARHEID
Per openbaar vervoer:
Per openbaar vervoer is de locatie uitstekend bereikbaar. In de directe omgeving (1 minuut loopafstand) is een tramhalte gelegen waar tram 4 een directe verbinding onderhoud met Den Haag Centraal.
Per auto:
De Zichtenburglaan is per auto goed bereikbaar. Middels de Meppelweg en de N211 is de Rijksweg A4 (Rotterdam – Amsterdam) eenvoudig te bereiken.
BESCHIKBAARHEID
Het kantoorgebouw is volledig voor de verhuur beschikbaar. Het totale verhuurbare oppervlak bedraagt circa 3.952 m² v.v.o. kantoorruimte en is als volgt verdeeld:
Begane grond 867 m²
1e verdieping 1.018 m²
2e verdieping 1.026 m²
3e verdieping 1.041 m²
Totaal 3.952 m²
Deelverhuur is mogelijk op de begane grond vanaf circa 225 m².
PARKEREN
Rondom het kantoor zijn 27 parkeerplaatsen voor de verhuur beschikbaar (parkeernorm 1:145). Indien gewenst kunnen meerdere parkeerplaatsen worden aangeboden op het achtergelegen en afgesloten parkeerterrein.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 95,00 per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeren:
€ 750,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
BTW
Verhuurder wenst te opteren voor een met BTW belaste levering. Indien huurder geen BTW kan verrekenen zal de huurprijs worden verhoogd met een opslag van 5% ter compensatie van het niet kunnen verrekenen van BTW.
SERVICEKOSTEN
De servicekosten zijn als voorschot bij vooruit betaling verschuldigd, op basis van jaarlijkse nacalculatie en bedragen EUR 55,00 per m² v.v.o. per jaar en zijn te vermeerderen met BTW. Hiervoor worden de navolgende diensten geleverd;
- Onderhoud en periodieke controle van technische installaties en standleidingen;
- Onderhoud en periodieke controle van hemelwaterafvoer, goten en daken;
- Periodiek onderhoud van E- en W-installaties;
- Periodiek liftonderhoud en jaarlijkse liftkeuring door Liftinstituut;
- Periodiek onderhoud van riolering en standleidingen;
- Periodieke onderhoud van CV-installatie alsmede het verhelpen van storingen;
- Tuinonderhoud en onderhoud van parkeerterrein, fietsenstalling en bestrating;
- Glasbewassing;
- Gasgebruik inclusief vastrecht;
- Elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht;
- Waterverbruik inclusief vastrecht;
- Administratiekosten ad. 5%.
OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorgebouw wordt in casco staat opgeleverd, onder andere voorzien van:
- representatieve entree;
- personenlift(en);
- systeemplafond voorzien van geïntegreerde (LED-)verlichting;
- Gesausde constructieve wanden;
- geëgaliseerde vloer;
- te openen ramen;
- zonwering;
- kabelgoten ten behoeve van elektra en databekabeling;
- sanitaire voorzieningen per verdieping;
- pantry (aansluiting) per unit;
- gemeenschappelijke fietsenstalling.
OVERIG
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maand-prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks ‘CPI-alle huishoudens’ (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
HUURPRIJSBETALING
Per kwartaal vooruit.
HUURTERMIJN
Flexibele huurtermijnen of tijdelijke huisvesting zijn bespreekbaar.
ZEKERHEIDSSTELLING
Bankgarantie ter grootte van 3 kalendermaanden huur en servicekosten, beide te vermeerderen met BTW.
HUUROVEREENKOMST
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW conform het model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) zoals op 30 januari 2015 vastgesteld en op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank in Den Haag en aldaar ingeschreven onder nummer 15/20, alsmede de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
ENERGIELABEL
Energielabel A.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.