Omschrijving
Stap binnen in De Bank, een statig rijksmonument uit 1912, gebouwd als Scheepsbank en nu volledig getransformeerd tot een moderne, creatieve en dynamische werkomgeving.
Dit is niet zomaar een kantoor, maar een plek waar historie en toekomst samenkomen. Een visitekaartje dat indruk maakt op medewerkers, klanten én relaties.
Flexibiliteit, Kwaliteit en Service
• Monumentale grandeur: een rijksmonument met rijke historie en representatieve uitstraling.
• Instapklaar: Plug-and-Play werkplekken, vergaderruimtes en belcabines. Vandaag huren = morgen starten.
• Flexibiliteit: gemeubileerd, gestoffeerd, kort of lang, volledig of per ruimte.
• Duurzaam & comfortabel: vacuümglas, hybride warmtepomp, airco’s en een luchtbehandelingssysteem zorgen voor een comfortabel binnenklimaat
• Centrale ligging: hartje Groningen, op slechts 5 minuten lopen van het station.
Indeling & faciliteiten
• Ruimte voor 30 – 48 werkplekken, verdeeld over 7 unieke ruimtes.
• Twee vergaderruimtes en vijf afzonderlijke kantoorruimtes.
• Belcabines voor privacy en concentratie.
• Souterrain met kantine en bar naast de voormalige kluis, een speakeasy-sfeer voor informeel overleg, lunch, borrels en natuurlijk de vrijdagmiddagborrel.
• Dakterras met uitzicht op de Martinitoren en de Akerk.
• De ergonomische werkplekken staan al klaar om gebruikt te worden.
Een omgeving die talent aantrekt. In een tijd waarin het werven en behouden van personeel een uitdaging is, biedt dit kantoor de oplossing: een inspirerende werkomgeving waar mensen graag willen werken én blijven.
Begane grond - VVO: 123.8 m²
Via de statige entree komt u binnen in een lichte en ruime werkomgeving met plek voor 14 tot 18 werkplekken. Twee afzonderlijke belcabines zorgen voor privacy en rust tijdens telefoongesprekken, voor zowel de beller als medewerkers. De ergonomische werkplekken zijn Plug-and-Play: aan te passen naar ieders wens en ready to use. De originele inbouwkasten bieden voldoende opbergruimte om de ruimte netjes te houden. De indeling is aan te passen aan de wens van de gebruiker: van een opstelling met werkplekken tot een presentatie opstelling of riante vergaderruimte, alles is mogelijk.
Eerste verdieping - VVO: 134.4 m²
Via het klassieke en statige trappenhuis bereikt u de eerste verdieping. Hier is plaats voor 8 tot 15 werkplekken, verdeeld over twee ruimtes. Een ruime vergadertafel biedt plek aan maximaal 8 personen, voor besprekingen of medewerkers die geen vaste werkplek nodig hebben, maar is ook te verruilen voor extra bureau’s. In de “historische kamer” komen heden en verleden zichtbaar samen: het nieuw aangebrachte behang op linnen geeft de ruimte een unieke akoestiek en een uniek uiterlijk. De ruime pantry is voorzien van luxe koffievoorzieningen en houdt het “koffiepraatje” weg bij de werkplekken.
Tweede verdieping - VVO: 102.8 m²
De tweede verdieping biedt plaats aan 8 tot 15 werkplekken verdeeld over drie ruimtes en beschikt over een praktische vergaderruimte met presentatievoorzieningen. Het zonnige dakterras biedt uitzicht op de Akerk en de Martinitoren, waar je in de zomer de buzz van de stad duidelijk kunt horen en voelen. Ook vindt u hier een eigen pantry en toilet, waardoor de verdieping geheel zelfstandig te gebruiken, en af te sluiten, is.
Souterrain - VVO: 113.6 m²
Door de “onbruikbare ruimtes” in het souterrain een ongebruikelijke invulling te geven is hier iets bijzonders ontstaan:
• Sfeervolle keuken/kantine voor gezamenlijke lunches of koffiemomenten
• “Speakeasy” bar en lounge voor ontspanning of informele gesprekken
• Exclusieve wijnkelder in voormalige bankkluis
• Vergader-/ werkruimte met daglicht
• Meerdere bergingen voor praktische opslag
• Organiseer een unieke vrijdagmiddagborrel in Bar Kluys en maak indruk op klanten, relaties en uw medewerkers
Werken wordt moeiteloos afgewisseld met ontspannen en verbinden in de unieke ruimtes in het souterrain.
Benieuwd naar de mogelijkheden? er is veel, heel veel mogelijk!
Neem vandaag nog contact op en ontdek waarom bedrijven hier niet alleen werken, maar floreren.
Dit is niet zomaar een kantoor, maar een plek waar historie en toekomst samenkomen. Een visitekaartje dat indruk maakt op medewerkers, klanten én relaties.
Flexibiliteit, Kwaliteit en Service
• Monumentale grandeur: een rijksmonument met rijke historie en representatieve uitstraling.
• Instapklaar: Plug-and-Play werkplekken, vergaderruimtes en belcabines. Vandaag huren = morgen starten.
• Flexibiliteit: gemeubileerd, gestoffeerd, kort of lang, volledig of per ruimte.
• Duurzaam & comfortabel: vacuümglas, hybride warmtepomp, airco’s en een luchtbehandelingssysteem zorgen voor een comfortabel binnenklimaat
• Centrale ligging: hartje Groningen, op slechts 5 minuten lopen van het station.
Indeling & faciliteiten
• Ruimte voor 30 – 48 werkplekken, verdeeld over 7 unieke ruimtes.
• Twee vergaderruimtes en vijf afzonderlijke kantoorruimtes.
• Belcabines voor privacy en concentratie.
• Souterrain met kantine en bar naast de voormalige kluis, een speakeasy-sfeer voor informeel overleg, lunch, borrels en natuurlijk de vrijdagmiddagborrel.
• Dakterras met uitzicht op de Martinitoren en de Akerk.
• De ergonomische werkplekken staan al klaar om gebruikt te worden.
Een omgeving die talent aantrekt. In een tijd waarin het werven en behouden van personeel een uitdaging is, biedt dit kantoor de oplossing: een inspirerende werkomgeving waar mensen graag willen werken én blijven.
Begane grond - VVO: 123.8 m²
Via de statige entree komt u binnen in een lichte en ruime werkomgeving met plek voor 14 tot 18 werkplekken. Twee afzonderlijke belcabines zorgen voor privacy en rust tijdens telefoongesprekken, voor zowel de beller als medewerkers. De ergonomische werkplekken zijn Plug-and-Play: aan te passen naar ieders wens en ready to use. De originele inbouwkasten bieden voldoende opbergruimte om de ruimte netjes te houden. De indeling is aan te passen aan de wens van de gebruiker: van een opstelling met werkplekken tot een presentatie opstelling of riante vergaderruimte, alles is mogelijk.
Eerste verdieping - VVO: 134.4 m²
Via het klassieke en statige trappenhuis bereikt u de eerste verdieping. Hier is plaats voor 8 tot 15 werkplekken, verdeeld over twee ruimtes. Een ruime vergadertafel biedt plek aan maximaal 8 personen, voor besprekingen of medewerkers die geen vaste werkplek nodig hebben, maar is ook te verruilen voor extra bureau’s. In de “historische kamer” komen heden en verleden zichtbaar samen: het nieuw aangebrachte behang op linnen geeft de ruimte een unieke akoestiek en een uniek uiterlijk. De ruime pantry is voorzien van luxe koffievoorzieningen en houdt het “koffiepraatje” weg bij de werkplekken.
Tweede verdieping - VVO: 102.8 m²
De tweede verdieping biedt plaats aan 8 tot 15 werkplekken verdeeld over drie ruimtes en beschikt over een praktische vergaderruimte met presentatievoorzieningen. Het zonnige dakterras biedt uitzicht op de Akerk en de Martinitoren, waar je in de zomer de buzz van de stad duidelijk kunt horen en voelen. Ook vindt u hier een eigen pantry en toilet, waardoor de verdieping geheel zelfstandig te gebruiken, en af te sluiten, is.
Souterrain - VVO: 113.6 m²
Door de “onbruikbare ruimtes” in het souterrain een ongebruikelijke invulling te geven is hier iets bijzonders ontstaan:
• Sfeervolle keuken/kantine voor gezamenlijke lunches of koffiemomenten
• “Speakeasy” bar en lounge voor ontspanning of informele gesprekken
• Exclusieve wijnkelder in voormalige bankkluis
• Vergader-/ werkruimte met daglicht
• Meerdere bergingen voor praktische opslag
• Organiseer een unieke vrijdagmiddagborrel in Bar Kluys en maak indruk op klanten, relaties en uw medewerkers
Werken wordt moeiteloos afgewisseld met ontspannen en verbinden in de unieke ruimtes in het souterrain.
Benieuwd naar de mogelijkheden? er is veel, heel veel mogelijk!
Neem vandaag nog contact op en ontdek waarom bedrijven hier niet alleen werken, maar floreren.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.