Omschrijving
OUDE LINDESTRAAT 70, HEERLEN
ALGEMEEN
Op een uitstekende kantoorlocatie in Heerlen, aan de Oude Lindestraat 70, bieden wij circa 5.887 m² v.v.o. hoogwaardige kantoorruimte aan. Deze ruimte is verdeeld over zeven verdiepingen en onderdeel van een modern en representatief kantoorgebouw, met APG als hoofdhuurder.
Gelegen aan de zuidkant van Heerlen, in een groene, parkachtige omgeving, op slechts 3 minuten rijden of 5 min lopen van het bruisende centrum van Heerlen, maakt dit de ideale werkomgeving. De hogere verdiepingen geven een panoramisch uitzicht, dat zal zorgen voor inspiratievolle werkomgeving.
In 2026 zal het entreegebied en het sociale hart een upgrade krijgen met een nieuwe receptiefunctie, een koffiebar, verschillende zitgelegenheden voor ontmoeten & samenwerken en een flexibel vergadercentrum met diverse formaten vergaderruimten.
Op de begane grond is tevens een bruisend bedrijfsrestaurant aanwezig met een heerlijk terras.
De kantoorvloeren bieden optimaal comfort met perfecte akoestiek, goede klimaatbeheersing middels klimaatplafonds en het aanwezige, compleet inbouwpakket.
Hierdoor wordt er een ideale werkomgeving geboden voor organisaties die waarde hechten aan comfort, bereikbaarheid en representativiteit.
BESCHIKBARE RUIMTE
Voor de verhuur is ca. 5.887 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar, verdeeld over meerdere verdiepingen van ca. 841 m² v.v.o. per verdieping.
Iedere kantoorvloer heeft een goede indeling met een combinatie van open en gesloten ruimten.
Er wordt een nieuwe meetstaat opgesteld ter bepaling van het exacte aantal v.v.o. m²`s kantoorruimte en (ter verdeling van) het aantal m²`s algemene ruimten.
BEREIKBAARHEID
Het kantoorgebouw aan de Oude Lindestraat 70 in Heerlen is gelegen ten zuiden van het centrum. Deze locatie is gelegen aan de N281 en dichtbij de A76 en de A79. Op deze manier is het gebouw gelegen op een locatie die goed ontsloten is met (snel)wegen.
Eigen vervoer
De locatie is uitstekend bereikbaar via de snelwegen A76 en A79, waardoor steden als Aken, Luik en Eindhoven snel te bereiken zijn.
Openbaar vervoer
Het gebouw ligt op circa 15 minuten loopafstand van Station Heerlen en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. In de directe omgeving bevinden zich diverse bushaltes.
Fiets
Op de fiets ben je in circa 8 minuten vanaf het Station Heerlen op de locatie.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 120,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaatsen:
€ 900,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
SERVICEKOSTEN
Een vaste vergoeding servicekosten van € 60,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW voor de hard & soft services in het gebouw, waaronder:
- Ontvangst- en receptiefunctie;
- Bedrijfsrestaurant met catering;
- Koffiebar op de begane grond:
- Overige gedeelde voorzieningen;
- Beveiliging;
- Schoonmaak algemene ruimten;
- Beheer en onderhoud gebouw;
- Beheer en onderhoud gebouwgebonden installaties.
Naast de servicekosten wordt er een voorschotbedrag nutsvoorzieningen in rekening gebracht van € 15,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
PARKEREN
Op eigen terrein is een overdekte, afgesloten parkeergarage met parkeermanagementsysteem aanwezig. Daarnaast beschikt het gebouw over een (overdekte) fietsenstalling.
Op loopafstand van de entree is er een ruim bezoekersparkeerterrein gelegen.
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de criteria voor belaste verhuur, zal de huurprijs zodanig worden aangepast dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
OPLEVERINGSNIVEAU & FACILITEITEN
In 2026 zal de begane grond worden verbouwd met onder andere een vernieuwde receptiefunctie en vergaderruimten.
De kantoorruimte is onder andere voorzien van:
- Representatieve entree met receptiefunctie
- Vergadercentrum met diverse meeting rooms
- Bedrijfsrestaurant met binnen- en buitenzitplekken
- Goede akoestiek en klimaatbeheersing d.m.v. klimaatplafonds
- Bestaand inbouwpakket bestaande uit open kantoorruimtes en gesloten kantoren, meeting ruimten incl. hoogwaardig meubilair, bekabeling CAT 6A, vloerbedekking
- Groene, parkachtige buitenruimte rondom het gebouw
- Overdekte fietsenstalling, voorzien van laadpunten voor elektrische fietsen
- Energielabel A+
- LED verlichting
- Zonnepanelen
- BREEAM certificering: Very Good
HUURBETALING
Huurbetaling en servicekosten per kwartaal vooruit.
INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst één jaar na de huuringangsdatum.
HUURPERIODE
Huurperiode en aanvang huurovereenkomst in overleg.
BESCHIKBAAR
In overleg tussen partijen.
HUUROVEREENKOMST
Standaard R.O.Z. huurovereenkomst, model 2025.
BANKGARANTIE
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW is vereist.
Neem contact met ons op voor het plannen van een bezichtiging. We laten graag de uitgebreide mogelijkheden en voorzieningen zien!
Het bovenstaande behelst geen aanbod doch slechts vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot het daarbij genoemde onroerend goed. Wij kunnen niet instaan voor de juistheid van of volledigheid van deze gegevens.
ALGEMEEN
Op een uitstekende kantoorlocatie in Heerlen, aan de Oude Lindestraat 70, bieden wij circa 5.887 m² v.v.o. hoogwaardige kantoorruimte aan. Deze ruimte is verdeeld over zeven verdiepingen en onderdeel van een modern en representatief kantoorgebouw, met APG als hoofdhuurder.
Gelegen aan de zuidkant van Heerlen, in een groene, parkachtige omgeving, op slechts 3 minuten rijden of 5 min lopen van het bruisende centrum van Heerlen, maakt dit de ideale werkomgeving. De hogere verdiepingen geven een panoramisch uitzicht, dat zal zorgen voor inspiratievolle werkomgeving.
In 2026 zal het entreegebied en het sociale hart een upgrade krijgen met een nieuwe receptiefunctie, een koffiebar, verschillende zitgelegenheden voor ontmoeten & samenwerken en een flexibel vergadercentrum met diverse formaten vergaderruimten.
Op de begane grond is tevens een bruisend bedrijfsrestaurant aanwezig met een heerlijk terras.
De kantoorvloeren bieden optimaal comfort met perfecte akoestiek, goede klimaatbeheersing middels klimaatplafonds en het aanwezige, compleet inbouwpakket.
Hierdoor wordt er een ideale werkomgeving geboden voor organisaties die waarde hechten aan comfort, bereikbaarheid en representativiteit.
BESCHIKBARE RUIMTE
Voor de verhuur is ca. 5.887 m² v.v.o. kantoorruimte beschikbaar, verdeeld over meerdere verdiepingen van ca. 841 m² v.v.o. per verdieping.
Iedere kantoorvloer heeft een goede indeling met een combinatie van open en gesloten ruimten.
Er wordt een nieuwe meetstaat opgesteld ter bepaling van het exacte aantal v.v.o. m²`s kantoorruimte en (ter verdeling van) het aantal m²`s algemene ruimten.
BEREIKBAARHEID
Het kantoorgebouw aan de Oude Lindestraat 70 in Heerlen is gelegen ten zuiden van het centrum. Deze locatie is gelegen aan de N281 en dichtbij de A76 en de A79. Op deze manier is het gebouw gelegen op een locatie die goed ontsloten is met (snel)wegen.
Eigen vervoer
De locatie is uitstekend bereikbaar via de snelwegen A76 en A79, waardoor steden als Aken, Luik en Eindhoven snel te bereiken zijn.
Openbaar vervoer
Het gebouw ligt op circa 15 minuten loopafstand van Station Heerlen en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. In de directe omgeving bevinden zich diverse bushaltes.
Fiets
Op de fiets ben je in circa 8 minuten vanaf het Station Heerlen op de locatie.
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 120,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaatsen:
€ 900,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
SERVICEKOSTEN
Een vaste vergoeding servicekosten van € 60,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW voor de hard & soft services in het gebouw, waaronder:
- Ontvangst- en receptiefunctie;
- Bedrijfsrestaurant met catering;
- Koffiebar op de begane grond:
- Overige gedeelde voorzieningen;
- Beveiliging;
- Schoonmaak algemene ruimten;
- Beheer en onderhoud gebouw;
- Beheer en onderhoud gebouwgebonden installaties.
Naast de servicekosten wordt er een voorschotbedrag nutsvoorzieningen in rekening gebracht van € 15,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
PARKEREN
Op eigen terrein is een overdekte, afgesloten parkeergarage met parkeermanagementsysteem aanwezig. Daarnaast beschikt het gebouw over een (overdekte) fietsenstalling.
Op loopafstand van de entree is er een ruim bezoekersparkeerterrein gelegen.
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de criteria voor belaste verhuur, zal de huurprijs zodanig worden aangepast dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
OPLEVERINGSNIVEAU & FACILITEITEN
In 2026 zal de begane grond worden verbouwd met onder andere een vernieuwde receptiefunctie en vergaderruimten.
De kantoorruimte is onder andere voorzien van:
- Representatieve entree met receptiefunctie
- Vergadercentrum met diverse meeting rooms
- Bedrijfsrestaurant met binnen- en buitenzitplekken
- Goede akoestiek en klimaatbeheersing d.m.v. klimaatplafonds
- Bestaand inbouwpakket bestaande uit open kantoorruimtes en gesloten kantoren, meeting ruimten incl. hoogwaardig meubilair, bekabeling CAT 6A, vloerbedekking
- Groene, parkachtige buitenruimte rondom het gebouw
- Overdekte fietsenstalling, voorzien van laadpunten voor elektrische fietsen
- Energielabel A+
- LED verlichting
- Zonnepanelen
- BREEAM certificering: Very Good
HUURBETALING
Huurbetaling en servicekosten per kwartaal vooruit.
INDEXERING
Jaarlijks, op basis van het Consumenten Prijsindexcijfer (CPI), reeks Alle Huishoudens (2015=100); voor het eerst één jaar na de huuringangsdatum.
HUURPERIODE
Huurperiode en aanvang huurovereenkomst in overleg.
BESCHIKBAAR
In overleg tussen partijen.
HUUROVEREENKOMST
Standaard R.O.Z. huurovereenkomst, model 2025.
BANKGARANTIE
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW is vereist.
Neem contact met ons op voor het plannen van een bezichtiging. We laten graag de uitgebreide mogelijkheden en voorzieningen zien!
Het bovenstaande behelst geen aanbod doch slechts vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot het daarbij genoemde onroerend goed. Wij kunnen niet instaan voor de juistheid van of volledigheid van deze gegevens.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.