Omschrijving
Object: kantoor / praktijkruimte op de 1e verdieping, onderdeel uitmakend van een medisch centrum.
Vloeroppervlakte:
- circa 100 m² kantoor / praktijkruimte
- circa 28 m² toeslag algemene- en gezamenlijke ruimte.
Totaal 128 m²
De navolgende kamers behoren tot het gehuurde:
Kamer 1: 12 m²
Kamer 2: 17,4 m²
Kamer 3: 17,3 m²
Kamer 4: 49,5 m²
De overige ongenummerde kamers conform plattegrondtekening zijn in gebruik bij een derde zorg gerelateerde huurder.
Parkeervoorziening:
Ruime openbare parkeergelegenheid op het nabij gelegen parkeerterrein.
Locatie/bereikbaarheid:
In het centrum van Lopik ligt dit medisch centrum. Een apotheek, huisartsen, fysiotherapie en thuiszorg zijn verenigd in dit hoogwaardige en energiezuinige object.
Voorzieningen:
• systeemplafonds met inbouw verlichtingsarmaturen;
• scheidingswanden;
• toilet;
• pantry;
• veel daglichttoetreding middels de aanwezige (draai/kiep) ramen;
• het gebouw is voorzien van een modern systeem voor verwarming en koeling middels Warmte/Koude Opslag (WKO). Dit systeem werkt met convectoren die voor ventilatie en warmte zorgen;
• de wanden zijn afgewerkt met glasvliesbehang;
• centraal inbraakalarmsysteem;
• vloerbedekking.
Aanvaarding:
In overleg.
Huurprijs:
Vanaf € 1.995,- per maand, te vermeerderen met BTW.
Huur vrij van BTW (zonder toeslag) is bespreekbaar.
Servicekosten: een voorschot bedrag van € 375,- per maand te vermeerderen met BTW en betreffen een voorschot op onderstaande, door of vanwege verhuurder te verzorgen, bijkomende leveringen en diensten:
• verbruik gas, water en elektra inclusief vastrecht (bepaling daadwerkelijk verbruik op basis van tussenmeters);
• onderhoud elektrische installaties en verlichting algemene ruimten en terrein;
• onderhoud technische installaties (o.a. klimaatinstallatie, brandbestrijdingsinstallaties, liftinstallatie en schuifdeuren hoofdentree);
• het gebruikersdeel van (gemeentelijke) belastingen, waarvoor verhuurder wordt aangeslagen;
• glasbewassing collectieve ruimtes, binnen en buitengevelramen;
• schoonhouden van algemene ruimtes;
• 1/6e van de huurprijs voor de gezamenlijke overlegruimte op de verdieping;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Verrekening vindt jaarlijks achteraf plaats op basis van werkelijke kosten.
Huurprijsaanpassing: jaarlijks zal de huurprijs worden herzien op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), mits dit geen verlaging tot gevolg heeft.
Huurbetaling: de betaling van de huurprijs, eventuele servicekosten en de eventuele B.T.W. geschiedt in termijnen 1 maand bij vooruitbetaling.
Huurtermijn: de huurovereenkomst wordt aangegaan voor nader vast te stellen termijnen.
Zekerheid: huurder dient binnen 2 weken na ondertekening van de huurovereenkomst, maar uiterlijk een dag voor de datum van ingebruikname, aan verhuurder een bankgarantie c.q. waarborgsom te voldoen voor een betalingstermijn van 3 maanden, inclusief omzetbelasting.
BTW-status: verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurovereenkomst: huurovereenkomst conform het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
Voorbehoud: elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
Algemeen: al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van BEATRIXPLANTSOEN 1 te LOPIK. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Vloeroppervlakte:
- circa 100 m² kantoor / praktijkruimte
- circa 28 m² toeslag algemene- en gezamenlijke ruimte.
Totaal 128 m²
De navolgende kamers behoren tot het gehuurde:
Kamer 1: 12 m²
Kamer 2: 17,4 m²
Kamer 3: 17,3 m²
Kamer 4: 49,5 m²
De overige ongenummerde kamers conform plattegrondtekening zijn in gebruik bij een derde zorg gerelateerde huurder.
Parkeervoorziening:
Ruime openbare parkeergelegenheid op het nabij gelegen parkeerterrein.
Locatie/bereikbaarheid:
In het centrum van Lopik ligt dit medisch centrum. Een apotheek, huisartsen, fysiotherapie en thuiszorg zijn verenigd in dit hoogwaardige en energiezuinige object.
Voorzieningen:
• systeemplafonds met inbouw verlichtingsarmaturen;
• scheidingswanden;
• toilet;
• pantry;
• veel daglichttoetreding middels de aanwezige (draai/kiep) ramen;
• het gebouw is voorzien van een modern systeem voor verwarming en koeling middels Warmte/Koude Opslag (WKO). Dit systeem werkt met convectoren die voor ventilatie en warmte zorgen;
• de wanden zijn afgewerkt met glasvliesbehang;
• centraal inbraakalarmsysteem;
• vloerbedekking.
Aanvaarding:
In overleg.
Huurprijs:
Vanaf € 1.995,- per maand, te vermeerderen met BTW.
Huur vrij van BTW (zonder toeslag) is bespreekbaar.
Servicekosten: een voorschot bedrag van € 375,- per maand te vermeerderen met BTW en betreffen een voorschot op onderstaande, door of vanwege verhuurder te verzorgen, bijkomende leveringen en diensten:
• verbruik gas, water en elektra inclusief vastrecht (bepaling daadwerkelijk verbruik op basis van tussenmeters);
• onderhoud elektrische installaties en verlichting algemene ruimten en terrein;
• onderhoud technische installaties (o.a. klimaatinstallatie, brandbestrijdingsinstallaties, liftinstallatie en schuifdeuren hoofdentree);
• het gebruikersdeel van (gemeentelijke) belastingen, waarvoor verhuurder wordt aangeslagen;
• glasbewassing collectieve ruimtes, binnen en buitengevelramen;
• schoonhouden van algemene ruimtes;
• 1/6e van de huurprijs voor de gezamenlijke overlegruimte op de verdieping;
• administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Verrekening vindt jaarlijks achteraf plaats op basis van werkelijke kosten.
Huurprijsaanpassing: jaarlijks zal de huurprijs worden herzien op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), mits dit geen verlaging tot gevolg heeft.
Huurbetaling: de betaling van de huurprijs, eventuele servicekosten en de eventuele B.T.W. geschiedt in termijnen 1 maand bij vooruitbetaling.
Huurtermijn: de huurovereenkomst wordt aangegaan voor nader vast te stellen termijnen.
Zekerheid: huurder dient binnen 2 weken na ondertekening van de huurovereenkomst, maar uiterlijk een dag voor de datum van ingebruikname, aan verhuurder een bankgarantie c.q. waarborgsom te voldoen voor een betalingstermijn van 3 maanden, inclusief omzetbelasting.
BTW-status: verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. Ingeval huurder de BTW niet kan verrekenen, zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurovereenkomst: huurovereenkomst conform het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), zoals gehanteerd door de Nederlandse Vereniging voor Makelaars (NVM).
Voorbehoud: elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.
Algemeen: al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van BEATRIXPLANTSOEN 1 te LOPIK. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Van Herk Bedrijfsmakelaars geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.