Omschrijving
OP DIT MOMENT ZIJN ALLE KAMERS VERHUURD. HEEFT U TOCH INTERESSE? LAAT UW GEGEVENS ACHTER, U WORDT BENADERD OP HET MOMENT DAT ER NIEUWE RUIMTE BESCHIKBAAR KOMT.
ALGEMEEN / LOCATIE:
In dit moderne en onder architectuur van Splinter Architecten gebouwde, markante vrijstaande kantoorgebouw bieden wij diverse turn-key kantoorkamers van zo'n 30 m² aan! Er kan gebruik gemaakt worden van diverse beschikbare services, zoals het gebruik van een mooie spreekkamer, goed geoutilleerde kantineruimte met pantry, netwerk-infrastructuur en glasvezelinternet, welke in de huurprijs zijn inbegrepen. Hierdoor kunt u comfortabel, flexibel en professioneel werken op een centrale plek in de Duin- en Bollenstreek!
Het kantoorgebouw ligt namelijk op een fraaie zichtlocatie op de kop van het bedrijvenpark ’s Gravendijck te Noordwijk én direct aan de op- en afrit van de N-206. Door deze gunstige ligging en de vele raampartijen is er een fantastisch en levendig uitzicht over de omgeving. Aan de voorzijde van dit zeer representatieve gebouw bevindt zich een eigen parkeerterrein met 33 parkeerplaatsen.
Het geheel is uitstekend bereikbaar door de centrale ligging aan de afrit van de N-206 met aansluiting op de A44 / A4 richting Amsterdam / Schiphol en Den Haag. Tevens uitstekend bereikbaar vanuit Noordwijk / Katwijk zelf vanwege de ligging op het bedrijvenpark ’s Gravendijck welke op de grens Noordwijk / Katwijk ligt.
Op zowel de begane grond als 1e verdieping is het kantoorgebouw in gebruik door Van Egmond Van Hirtum / Habithuis; de 2e verdieping wordt verhuurd als flexibel kantoorconcept. Hier zijn momenteel nog enkele kamers op de 2e verdieping beschikbaar, zie de brochure voor beschikbaarheid, grootte en prijzen.
OPPERVLAKTE:
Ca. 30 m² VVO kantoorruimte op de 2e verdieping;
INDELING:
Represenatieve gebouw-entree met fraaie hoge vide en balie voor ontvangst. Lift naar de 2e verdieping. Op de 2e verdieping bevinden zich diverse beschikbare kamers alsmede een aantal centrale voorzieningen zoals: pantry met koelkast en vaatwasser, spreekkamer t.b.v. de gebruikers van de 2e verdieping en een dubbele toiletgroep (dames/heren). Tevens is er op de 1e verdieping een grote, stijlvolle en goed geoutilleerde kantineruimte beschikbaar voor (mede)gebruik.
VOORZIENINGEN:
- Zeer representatieve centrale entree met schuifdeuren, fraaie hoge vide & baliefunctie;
- Liftinstallatie;
- (Grotendeels) Systeemplafond met geïntegreerde verlichtingsarmaturen;
- Hoogwaardige en courante kamerindeling met houten binnen kozijnen, hoge deuren en goed t.o.v. elkaar geïsoleerde kamers;
- Pantry met koelkast en vaatwasser;
- Vloerbedekking;
- Raampartijen en (deels) te openen ramen;
- Raambekleding/luxaflex;
- Topkoeling;
- Glasvlies behang inclusief sauswerk op de wanden;
- Kabelgoot met elektra-punten en voorbereiding data- en telefoonbekabeling;
- Separate toiletten dames/heren met wastafel en spiegel;
- Dubbele beglazing;
- Alarminstallatie.
SERVICES:
1. Balieontvangst met doorstuurservice;
2. Gebruik pantry met o.a. koelkast en vaatwasser;
3. Gebruik separate toiletten (dames/heren;
4. Schoonmaak algemene ruimten;
5. Inclusief elektra, water en verwarming-verbruik;
6. Inclusief gebruik netwerk / infrastructuur en (beperkte) ICT-ondersteuning;
7. Onderhoud buitenterrein en tuin;
8. Glasbewassing;
9. Onderhoud installaties;
10.Gezamenlijk gebruik van de kantine op de 1e verdieping;
11.Gezamenlijk gebruik van 1 centrale spreekkamer t.b.v. huurders 2e verdieping);
12. Gebruik 1 exclusieve parkeerplaats (nader aan te wijzen door verhuurder).
Tegen meerprijs is de kantine t.b.v. een evenement of workshop exclusief te gebruiken en is schoonmaak van de kamer beschikbaar. Optioneel is er ook een koffie-faciliteit beschikbaar via medehuurders.
BIJZONDERHEDEN
- Bezichtiging uitsluitend na afspraak met verhurende makelaar;
- Elke verhuurtransactie geschiedt onder gunning c.q. goedkeuring door opdrachtgever.
PARKEREN:
Op het voorgelegen parkeerterrein is per gehuurde kamer 1 eigen parkeerplaats beschikbaar.
BESTEMMING:
Conform het vigerende bestemmingsplan Estec en de Noordwijkse Bedrijvenparken is de bestemming van het object ‘Bedrijventerrein – 3’ met de functieaanduidingen ‘kantoor’ en ‘specifieke vorm van bedrijventerrein – kantoor met een groter bvo -1’. Deze gronden zijn bestemd voor zelfstandige kantoren met een maximaal bruto vloeroppervlakte van 1.500 m².
HUURPRIJZEN:
Vanaf € 585,= (geen BTW van toepassing) per kamer per maand inclusief gebruik faciliteiten/services. Zie bijgaand overzicht in brochure.
OPLEVERING:
In overleg.
HUURTERMIJN:
Uitgangspunt is een huurovereenkomst met een 1e huurperiode van minimaal 6 maanden en een opzegtermijn van 3 maanden. Na deze 1e periode wordt de huur jaarlijks verlengd met een opzegtermijn van 3 maanden.
HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30 januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/20.
HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2006=100), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING:
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huurverplichting inclusief eventuele servicekosten en de over het totaal verschuldigde BTW.
COURTAGE:
Mocht door bemiddeling van BM Bedrijfsmakelaars voor dit object een transactie tot stand worden gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
Deze aanbieding is vrijblijvend, er kunnen derhalve geen rechten aan deze brochure, tekst en tekeningen worden ontleend.
ALGEMEEN / LOCATIE:
In dit moderne en onder architectuur van Splinter Architecten gebouwde, markante vrijstaande kantoorgebouw bieden wij diverse turn-key kantoorkamers van zo'n 30 m² aan! Er kan gebruik gemaakt worden van diverse beschikbare services, zoals het gebruik van een mooie spreekkamer, goed geoutilleerde kantineruimte met pantry, netwerk-infrastructuur en glasvezelinternet, welke in de huurprijs zijn inbegrepen. Hierdoor kunt u comfortabel, flexibel en professioneel werken op een centrale plek in de Duin- en Bollenstreek!
Het kantoorgebouw ligt namelijk op een fraaie zichtlocatie op de kop van het bedrijvenpark ’s Gravendijck te Noordwijk én direct aan de op- en afrit van de N-206. Door deze gunstige ligging en de vele raampartijen is er een fantastisch en levendig uitzicht over de omgeving. Aan de voorzijde van dit zeer representatieve gebouw bevindt zich een eigen parkeerterrein met 33 parkeerplaatsen.
Het geheel is uitstekend bereikbaar door de centrale ligging aan de afrit van de N-206 met aansluiting op de A44 / A4 richting Amsterdam / Schiphol en Den Haag. Tevens uitstekend bereikbaar vanuit Noordwijk / Katwijk zelf vanwege de ligging op het bedrijvenpark ’s Gravendijck welke op de grens Noordwijk / Katwijk ligt.
Op zowel de begane grond als 1e verdieping is het kantoorgebouw in gebruik door Van Egmond Van Hirtum / Habithuis; de 2e verdieping wordt verhuurd als flexibel kantoorconcept. Hier zijn momenteel nog enkele kamers op de 2e verdieping beschikbaar, zie de brochure voor beschikbaarheid, grootte en prijzen.
OPPERVLAKTE:
Ca. 30 m² VVO kantoorruimte op de 2e verdieping;
INDELING:
Represenatieve gebouw-entree met fraaie hoge vide en balie voor ontvangst. Lift naar de 2e verdieping. Op de 2e verdieping bevinden zich diverse beschikbare kamers alsmede een aantal centrale voorzieningen zoals: pantry met koelkast en vaatwasser, spreekkamer t.b.v. de gebruikers van de 2e verdieping en een dubbele toiletgroep (dames/heren). Tevens is er op de 1e verdieping een grote, stijlvolle en goed geoutilleerde kantineruimte beschikbaar voor (mede)gebruik.
VOORZIENINGEN:
- Zeer representatieve centrale entree met schuifdeuren, fraaie hoge vide & baliefunctie;
- Liftinstallatie;
- (Grotendeels) Systeemplafond met geïntegreerde verlichtingsarmaturen;
- Hoogwaardige en courante kamerindeling met houten binnen kozijnen, hoge deuren en goed t.o.v. elkaar geïsoleerde kamers;
- Pantry met koelkast en vaatwasser;
- Vloerbedekking;
- Raampartijen en (deels) te openen ramen;
- Raambekleding/luxaflex;
- Topkoeling;
- Glasvlies behang inclusief sauswerk op de wanden;
- Kabelgoot met elektra-punten en voorbereiding data- en telefoonbekabeling;
- Separate toiletten dames/heren met wastafel en spiegel;
- Dubbele beglazing;
- Alarminstallatie.
SERVICES:
1. Balieontvangst met doorstuurservice;
2. Gebruik pantry met o.a. koelkast en vaatwasser;
3. Gebruik separate toiletten (dames/heren;
4. Schoonmaak algemene ruimten;
5. Inclusief elektra, water en verwarming-verbruik;
6. Inclusief gebruik netwerk / infrastructuur en (beperkte) ICT-ondersteuning;
7. Onderhoud buitenterrein en tuin;
8. Glasbewassing;
9. Onderhoud installaties;
10.Gezamenlijk gebruik van de kantine op de 1e verdieping;
11.Gezamenlijk gebruik van 1 centrale spreekkamer t.b.v. huurders 2e verdieping);
12. Gebruik 1 exclusieve parkeerplaats (nader aan te wijzen door verhuurder).
Tegen meerprijs is de kantine t.b.v. een evenement of workshop exclusief te gebruiken en is schoonmaak van de kamer beschikbaar. Optioneel is er ook een koffie-faciliteit beschikbaar via medehuurders.
BIJZONDERHEDEN
- Bezichtiging uitsluitend na afspraak met verhurende makelaar;
- Elke verhuurtransactie geschiedt onder gunning c.q. goedkeuring door opdrachtgever.
PARKEREN:
Op het voorgelegen parkeerterrein is per gehuurde kamer 1 eigen parkeerplaats beschikbaar.
BESTEMMING:
Conform het vigerende bestemmingsplan Estec en de Noordwijkse Bedrijvenparken is de bestemming van het object ‘Bedrijventerrein – 3’ met de functieaanduidingen ‘kantoor’ en ‘specifieke vorm van bedrijventerrein – kantoor met een groter bvo -1’. Deze gronden zijn bestemd voor zelfstandige kantoren met een maximaal bruto vloeroppervlakte van 1.500 m².
HUURPRIJZEN:
Vanaf € 585,= (geen BTW van toepassing) per kamer per maand inclusief gebruik faciliteiten/services. Zie bijgaand overzicht in brochure.
OPLEVERING:
In overleg.
HUURTERMIJN:
Uitgangspunt is een huurovereenkomst met een 1e huurperiode van minimaal 6 maanden en een opzegtermijn van 3 maanden. Na deze 1e periode wordt de huur jaarlijks verlengd met een opzegtermijn van 3 maanden.
HUUROVEREENKOMST:
Standaard huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30 januari 2015. Van deze huurovereenkomst maken deel uit de algemene bepalingen kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, op 17 februari 2015 gedeponeerd bij de griffie van de rechtbank Den Haag en aldaar zijn ingeschreven onder nummer 15/20.
HUURPRIJSAANPASSING:
Jaarlijks per huuringangsdatum, voor het eerst 12 maanden na huuringangsdatum op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks alle huishoudens (2006=100), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
ZEKERHEIDSSTELLING:
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huurverplichting inclusief eventuele servicekosten en de over het totaal verschuldigde BTW.
COURTAGE:
Mocht door bemiddeling van BM Bedrijfsmakelaars voor dit object een transactie tot stand worden gebracht, dan zult u ons hiervoor geen kosten of courtage verschuldigd zijn.
Deze aanbieding is vrijblijvend, er kunnen derhalve geen rechten aan deze brochure, tekst en tekeningen worden ontleend.
BM Bedrijfsmakelaars
Morgen bereikbaar vanaf 9:00
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.