Omschrijving
Zeer representatieve luxe kantoorruimte van 219 m2 op 3e etage van het kantoorgebouw "Trias III", aan de K.P. van der Mandelelaan 110 te (3062 MB) Rotterdam. Het betreft turn-key ruimte met een luxe opleverniveaa. Deze ruimte onderscheid zich door aanwezigheid van een riant dakterras en magnifiek uitzicht op de van Brienennoordbrug. Zeer ruime afgesloten parkeergelegenheid aanwezig. Kantorencomplex Trias bestaat uit een drietal identieke gebouwen gelegen aan de entree van Rotterdam. Het kantoorverzamelgebouw bestaat uit 4 bouwlagen van in totaal circa 2.220 m2 kantoorruimte. Energielabel A++.
Locatie en Bereikbaarheid:
Trias III is gelegen op kantorenpark Brainpark I te Rotterdam. In de directe omgeving zijn diverse kantoorgebruikers gevestigd en is op een steenworp afstand van de Erasmus Universiteit en Hogeschool Rotterdam. Daarnaast is op loopafstand Novotel Brainpark gevestigd, dit hotel biedt eveneens vergaderfaciliteiten.
De bereikbaarheid van het Brainpark I is uitstekend. De op- en afritten naar de snelweg A16 zijn op enkele autominuten gelegen. Middels de A16 (Rotterdam _ Antwerpen), zijn de snelwegen A20 (Hoek van Holland _ Utrecht), A13 (Rotterdam _ Den Haag) en A4 (Antwerpen _ Amsterdam) snel te bereiken. Ook het Centrum van Rotterdam is middels de Maasboulevard eenvoudig bereikbaar.
Ook per Openbaar Vervoer is het pand uitstekend bereikbaar, op loopafstand is OV knooppunt Kralingse Zoom gelegen. Het Metro- en Busstation biedt rechtstreekse verbindingen naar onder meer Rotterdam Centrum (o.a. NS-station Blaak) en Rotterdam Alexander (NS-station).
Oppervlakte:
3e etage
Kantoorruimte ca. 219 m2 vvo + ca. 75 m2 dakterras.
Parkeren:
Op eigen afgesloten terrein zijn standaard 6 eigen parkeerplaatsen beschikbaar. Dat aantal kan eventueel worden uitgebreid.
Kenmerken & voorzieningen:
Het gebouw beschikt onder meer over:
- zeer representatieve gemeenschappelijke entree met intercominstallatie;
- systeemplafonds met ingebouwde LED-verlichtingsarmaturen;
- luchtbehandelingsinstallatie met topkoeling;
- zonnepanelen;
- elektrisch bedienbare zonwering (buitenzijde);
- mogelijkheid tot plaatsen van verlichte naamsreclame;
- 2 toiletgroepen per etage (dames en heren gescheiden);
- MIVA toilet op de begane grond voor algemeen gebruik;
- wandkabelgoten ten behoeve van elektra- en databekabeling;
- glasvezelaansluiting;
Aanvullende voorzieningen 3e etage:
- pantry voorzien van inbouwapparatuur*;
- dames en herentoilet met fonteintjes;
- eigen dakterras bereikbaar via openslaande deuren;
- aanwezige vloerbedekking*;
- aanwezige glazen scheidingswanden;
- aanwezige databekabeling*;
Voor overzicht aanwezige ruimten en afmetingen zie de plattegronden.
De met een "*" aangegeven inrichtingscomponenten worden eenmalig aan de huurder ter beschikking gesteld. Onderhoud, reparatie en/of vervanging komt derhalve voor rekening en risico van huurder.
Huurprijs:
Kantoorruimte:
€ 185,00 per m2 per jaar (dakterras bij prijs inbegrepen).
Parkeren:
€ 1075,-- per parkeerplaats per jaar.
Bovengenoemde huurprijzen zijn exclusief servicekosten en BTW.
Servicekosten:
De servicekosten voor deze kantoorruimte bedragen € 50,-- per m2 per jaar exclusief BTW, ten behoeve van de navolgende levering en diensten:
- Serviceabonnement, vastrecht, bediening, verhelpen van storingen, keuringskosten, telefoonkosten e.d. ten behoeve van:
- luchtbehandelingsinstallatie;
- centrale verwarmingsinstallatie;
- warmwaterinstallatie;
- hydrofoorinstallatie;
- zwakstroominstallatie;
- zonwerkingsinstallatie;
- vuilwaterpomp(en);
- brandmeldinstallatie;
- liftinstallatie;
- huistelefooninstallatie;
- belinstallatie;
- deuropeners;
- bliksembeveiligingsinstallatie;
- brandblusapparatuur (en de vullingen);
- installatie voor automatische deurmechanismen;
- overige installaties en apparatuur;
- Levering ten behoeve van eigen gebruik van huurder van water, gas en elektriciteit, daaronder begrepen de kosten van meterhuur.
- Schoonmaken en/of vegen van ventilatiekanalen.
- Leveren van materialen, waaronder chemicaliën, ten behoeve van de luchtbehandelingsinstallatie.
- Instandhouding gemeenschappelijke verlichting, daaronder begrepen de kosten van armaturen, buizen en lampen.
- Glasverzekering van alle beglazing en kozijnen aan de buitenzijde van het gehuurde en van de gemeenschappelijke ruimten.
- Wassen van de ruiten en kozijnen van de algemene/gemeenschappelijke en dienstruimten aan de binnen- en buitenzijde.
- Wassen van de ruiten en kozijnen van het gehuurde aan de buitenzijde.
- Gescheiden vuilafvoer en alles wat daarvoor nodig is (containerhuur, gemeentelijke heffingen).
- Onderhoud van tuinen en gazon.
- Ongedierte- en gladheidsbestrijding.
- Schoonhouden van de algemene/gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten, algemene terreinen, parkeerruimten, wegen etc.,
- Onderhoud en vervanging van de plantenbakken en van meubilair en stoffering in de algemene/gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten.
- Onderhoud alarminstallatie gemeenteschappelijke ruimte + overeenkomst beveiligingsbedrijf.
- Uitgifte tags t.b.v. toegang huurders.
Het betreft een vaste vergoeding per m2 per jaar inclusief verbruik gas/water/electra op basis van normaal kantoorgebruik, er vindt geen jaarlijkse nacalculatie plaats.
Huurtermijn:
Vanaf 3 jaar.
Ingangsdatum:
In overleg op korte termijn beschikbaar.
Huurbetalingen:
Per maand of kwartaal vooruit te voldoen.
Huurprijs indexering:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks "CPI-Alle Huishoudens" Laag (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS).
Omzetbelasting:
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. In geval huurder de BTW niet kan verrekenen zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurgarantie:
Huurder dient een bankgarantie te stellen, dan wel een waarborgsom te voldoen ter grootte van een bruto kwartaalverplichting. Dit wil zeggen 3 maanden huur te vermeerderen met servicekosten en BTW over beiden.
Huurovereenkomst:
Conform standaard ROZ-model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW (versie januari 2015).
Locatie en Bereikbaarheid:
Trias III is gelegen op kantorenpark Brainpark I te Rotterdam. In de directe omgeving zijn diverse kantoorgebruikers gevestigd en is op een steenworp afstand van de Erasmus Universiteit en Hogeschool Rotterdam. Daarnaast is op loopafstand Novotel Brainpark gevestigd, dit hotel biedt eveneens vergaderfaciliteiten.
De bereikbaarheid van het Brainpark I is uitstekend. De op- en afritten naar de snelweg A16 zijn op enkele autominuten gelegen. Middels de A16 (Rotterdam _ Antwerpen), zijn de snelwegen A20 (Hoek van Holland _ Utrecht), A13 (Rotterdam _ Den Haag) en A4 (Antwerpen _ Amsterdam) snel te bereiken. Ook het Centrum van Rotterdam is middels de Maasboulevard eenvoudig bereikbaar.
Ook per Openbaar Vervoer is het pand uitstekend bereikbaar, op loopafstand is OV knooppunt Kralingse Zoom gelegen. Het Metro- en Busstation biedt rechtstreekse verbindingen naar onder meer Rotterdam Centrum (o.a. NS-station Blaak) en Rotterdam Alexander (NS-station).
Oppervlakte:
3e etage
Kantoorruimte ca. 219 m2 vvo + ca. 75 m2 dakterras.
Parkeren:
Op eigen afgesloten terrein zijn standaard 6 eigen parkeerplaatsen beschikbaar. Dat aantal kan eventueel worden uitgebreid.
Kenmerken & voorzieningen:
Het gebouw beschikt onder meer over:
- zeer representatieve gemeenschappelijke entree met intercominstallatie;
- systeemplafonds met ingebouwde LED-verlichtingsarmaturen;
- luchtbehandelingsinstallatie met topkoeling;
- zonnepanelen;
- elektrisch bedienbare zonwering (buitenzijde);
- mogelijkheid tot plaatsen van verlichte naamsreclame;
- 2 toiletgroepen per etage (dames en heren gescheiden);
- MIVA toilet op de begane grond voor algemeen gebruik;
- wandkabelgoten ten behoeve van elektra- en databekabeling;
- glasvezelaansluiting;
Aanvullende voorzieningen 3e etage:
- pantry voorzien van inbouwapparatuur*;
- dames en herentoilet met fonteintjes;
- eigen dakterras bereikbaar via openslaande deuren;
- aanwezige vloerbedekking*;
- aanwezige glazen scheidingswanden;
- aanwezige databekabeling*;
Voor overzicht aanwezige ruimten en afmetingen zie de plattegronden.
De met een "*" aangegeven inrichtingscomponenten worden eenmalig aan de huurder ter beschikking gesteld. Onderhoud, reparatie en/of vervanging komt derhalve voor rekening en risico van huurder.
Huurprijs:
Kantoorruimte:
€ 185,00 per m2 per jaar (dakterras bij prijs inbegrepen).
Parkeren:
€ 1075,-- per parkeerplaats per jaar.
Bovengenoemde huurprijzen zijn exclusief servicekosten en BTW.
Servicekosten:
De servicekosten voor deze kantoorruimte bedragen € 50,-- per m2 per jaar exclusief BTW, ten behoeve van de navolgende levering en diensten:
- Serviceabonnement, vastrecht, bediening, verhelpen van storingen, keuringskosten, telefoonkosten e.d. ten behoeve van:
- luchtbehandelingsinstallatie;
- centrale verwarmingsinstallatie;
- warmwaterinstallatie;
- hydrofoorinstallatie;
- zwakstroominstallatie;
- zonwerkingsinstallatie;
- vuilwaterpomp(en);
- brandmeldinstallatie;
- liftinstallatie;
- huistelefooninstallatie;
- belinstallatie;
- deuropeners;
- bliksembeveiligingsinstallatie;
- brandblusapparatuur (en de vullingen);
- installatie voor automatische deurmechanismen;
- overige installaties en apparatuur;
- Levering ten behoeve van eigen gebruik van huurder van water, gas en elektriciteit, daaronder begrepen de kosten van meterhuur.
- Schoonmaken en/of vegen van ventilatiekanalen.
- Leveren van materialen, waaronder chemicaliën, ten behoeve van de luchtbehandelingsinstallatie.
- Instandhouding gemeenschappelijke verlichting, daaronder begrepen de kosten van armaturen, buizen en lampen.
- Glasverzekering van alle beglazing en kozijnen aan de buitenzijde van het gehuurde en van de gemeenschappelijke ruimten.
- Wassen van de ruiten en kozijnen van de algemene/gemeenschappelijke en dienstruimten aan de binnen- en buitenzijde.
- Wassen van de ruiten en kozijnen van het gehuurde aan de buitenzijde.
- Gescheiden vuilafvoer en alles wat daarvoor nodig is (containerhuur, gemeentelijke heffingen).
- Onderhoud van tuinen en gazon.
- Ongedierte- en gladheidsbestrijding.
- Schoonhouden van de algemene/gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten, algemene terreinen, parkeerruimten, wegen etc.,
- Onderhoud en vervanging van de plantenbakken en van meubilair en stoffering in de algemene/gemeenschappelijke ruimten en dienstruimten.
- Onderhoud alarminstallatie gemeenteschappelijke ruimte + overeenkomst beveiligingsbedrijf.
- Uitgifte tags t.b.v. toegang huurders.
Het betreft een vaste vergoeding per m2 per jaar inclusief verbruik gas/water/electra op basis van normaal kantoorgebruik, er vindt geen jaarlijkse nacalculatie plaats.
Huurtermijn:
Vanaf 3 jaar.
Ingangsdatum:
In overleg op korte termijn beschikbaar.
Huurbetalingen:
Per maand of kwartaal vooruit te voldoen.
Huurprijs indexering:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks "CPI-Alle Huishoudens" Laag (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS).
Omzetbelasting:
Verhuurder wenst te opteren voor BTW-belaste huur en verhuur. In geval huurder de BTW niet kan verrekenen zal de huurprijs in overleg met huurder worden verhoogd ter compensatie van de gevolgen van het vervallen van de mogelijkheid om te opteren voor BTW-belaste huur.
Huurgarantie:
Huurder dient een bankgarantie te stellen, dan wel een waarborgsom te voldoen ter grootte van een bruto kwartaalverplichting. Dit wil zeggen 3 maanden huur te vermeerderen met servicekosten en BTW over beiden.
Huurovereenkomst:
Conform standaard ROZ-model kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW (versie januari 2015).
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.