Omschrijving
Office type B – Premium Kantoor (volledig gerenoveerd!)
Exclusiever, stijlvoller en completer dan een standaard kantoorruimte.
PREMIUM KANTOOR
• kantoorruimte tot 4 werkplekken;
• elektrisch verstelbare zit-sta bureautafels, ergonomische bureaustoelen, en stekkerblok per werkplek;
• zitgedeelte met 2 lounge fauteuils en bijzettafel;
• kapstok en roomdivider;
• thematische wand- en vloerafwerking;
• 1x per week schoonmaak van de kamer inbegrepen.
WAT MAAKT PREMIUM ANDERS DAN EEN GEWOON KANTOOR?
? Hogere afwerkingsgraad – thematische inrichting met luxe vloerbedekking en wandafwerking
? Ergonomisch werken – elektrisch verstelbare zit-sta bureaus i.p.v. standaard werkplekken
? Extra comfort – privé zitje met loungefauteuils en roomdivider inbegrepen
? Schoonmaak inbegrepen – wekelijkse schoonmaak van eigen kantoorruimte (bij gewoon kantoor alleen tegen meerprijs)
? Turn-key & sfeervol ingericht – direct klaar voor gebruik, inclusief meubels en sfeerinrichting
? Extra exclusiviteit – slechts beschikbaar voor beperkte units, recent volledig gerenoveerd
FULL SERVICE (INCLUSIEF)
• vriendelijke gastvrouw voor ontvangst van klanten en bezoekers;
• ingerichte shared ruimtes: wachtruimte, pantry’s, relaxruimte, lunchruimte, meetingrooms & boardroom;
• snelle WiFi;
• schoonmaak van algemene ruimtes;
• all-in huurprijzen – géén verrassingen achteraf.
EXTRA SERVICES (TEGEN MEERPRIJS)
• print- en kopieerservice;
• toegewezen parkeerplaatsen op eigen terrein.
PARKEREN
• vaste parkeerplaats: € 145,- excl. btw p.m. p.p.;
• kort parkeren via ParkBee: € 1,51 per uur;
• bezoekerstarief: eerste uur gratis, daarna € 2,- per uur (facturatie achteraf).
VERGADERFACILITEITEN
• Meeting Room 1 & 2 – tot 4 personen;
• Meeting Room 3 (boardroom) – tot 25 personen.
INCENTIVES
• Bij contracten vanaf 3 jaar is een korting van toepassing.
Direct beschikbaar, stijlvol ingericht en volledig ontzorgd.
Exclusiever, stijlvoller en completer dan een standaard kantoorruimte.
PREMIUM KANTOOR
• kantoorruimte tot 4 werkplekken;
• elektrisch verstelbare zit-sta bureautafels, ergonomische bureaustoelen, en stekkerblok per werkplek;
• zitgedeelte met 2 lounge fauteuils en bijzettafel;
• kapstok en roomdivider;
• thematische wand- en vloerafwerking;
• 1x per week schoonmaak van de kamer inbegrepen.
WAT MAAKT PREMIUM ANDERS DAN EEN GEWOON KANTOOR?
? Hogere afwerkingsgraad – thematische inrichting met luxe vloerbedekking en wandafwerking
? Ergonomisch werken – elektrisch verstelbare zit-sta bureaus i.p.v. standaard werkplekken
? Extra comfort – privé zitje met loungefauteuils en roomdivider inbegrepen
? Schoonmaak inbegrepen – wekelijkse schoonmaak van eigen kantoorruimte (bij gewoon kantoor alleen tegen meerprijs)
? Turn-key & sfeervol ingericht – direct klaar voor gebruik, inclusief meubels en sfeerinrichting
? Extra exclusiviteit – slechts beschikbaar voor beperkte units, recent volledig gerenoveerd
FULL SERVICE (INCLUSIEF)
• vriendelijke gastvrouw voor ontvangst van klanten en bezoekers;
• ingerichte shared ruimtes: wachtruimte, pantry’s, relaxruimte, lunchruimte, meetingrooms & boardroom;
• snelle WiFi;
• schoonmaak van algemene ruimtes;
• all-in huurprijzen – géén verrassingen achteraf.
EXTRA SERVICES (TEGEN MEERPRIJS)
• print- en kopieerservice;
• toegewezen parkeerplaatsen op eigen terrein.
PARKEREN
• vaste parkeerplaats: € 145,- excl. btw p.m. p.p.;
• kort parkeren via ParkBee: € 1,51 per uur;
• bezoekerstarief: eerste uur gratis, daarna € 2,- per uur (facturatie achteraf).
VERGADERFACILITEITEN
• Meeting Room 1 & 2 – tot 4 personen;
• Meeting Room 3 (boardroom) – tot 25 personen.
INCENTIVES
• Bij contracten vanaf 3 jaar is een korting van toepassing.
Direct beschikbaar, stijlvol ingericht en volledig ontzorgd.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.