Unit A2.03 Atoomweg 63, 3542 AA Utrecht

€ 750 /mnd incl. servicekosten
Onderdeel van gebouw Frame Offices - Utrecht Atoomweg Frame Offices - Utrecht Atoomweg foto

Omschrijving

Kantoorruimte huren in Utrecht?
Full-service kantoorruimtes te huur aan de Atoomweg 63! De huurprijzen zijn all-inclusive; G/W/E, internet, telefonie, schoonmaak en receptiediensten.
Niets maakt een plek meer persoonlijk dan oprechte interesse en een glimlach. Frame Offices draagt zorg voor u en uw bezoekers en biedt diverse exclusieve services en oplossingen die uw werkomgeving optimaliseren zodat u kunt doen waar u goed in bent.

LOCATIE EN BEREIKBAARHEID
Frame Offices Utrecht is een volledig gerenoveerd businesscenter dat zich kenmerkt door een imponeerde centrale ontvangst ruimte. Gunstig gelegen op bedrijventerrein Lage Weide langs de A2. Hierdoor is uw kantoor gemakkelijk met de auto te bereiken. Tevens zijn er in de directe omgeving voldoende gratis parkeeropties voor u en uw bezoekers. Mocht u liever gebruik willen maken van het privé parkeerterrein, met gedeelde laadstations, dan is dit mogelijk tegen een maandelijkse vergoeding. De bushalte, met aansluiting op het centrale station, bevindt zich op minder dan 5 minuten loopafstand van het gebouw.

SERVICES & FACILITIES
In dit business center is voor ieder type bedrijf een ruimte beschikbaar, die naadloos aansluit op uw wensen. Frame Offices creëert de perfecte totaaloplossing en neemt al uw zorgen rondom uw werkomgeving uit handen, zodat uw organisatie - groot of klein - alle energie ten volle kan richten op de groei en ontwikkeling van uw business. Frame Offices biedt een buitengewoon hoog serviceniveau aan u, uw collega’s en uw gasten. U en uw bezoekers worden dagelijks hartelijk ontvangen door onze host(esse)s bij de receptie die beschikbaar zijn bij vragen of verzoeken, een praatje of één van onze ‘Happy Life Services’. Denk hierbij aan het leveren van bloemen, planten, lunches en energieke versnaperingen. Frame Offices streeft ernaar op al haar locaties een hechte community te creëren. In Utrecht dragen diverse kortingen bij de horeca en de inpandige sportschool hier aan bij.
Naast onze full-serviced kantoorunits worden er ook flexwerkplekken, Co-working places, meeting rooms en virtual offices aangeboden en heeft de centrale hal uiteenlopende mogelijkheden om te overleggen, met gasten in gesprek te gaan, een kop thee de drinken of te werken in een comfortabele ruimte met rustgevende achtergrondmuziek en de geur van vers gemalen koffie.

HORECA
Frame Offices is een partnership aangegaan met Vineyard Food & Drinks. Een multifunctioneel restaurant met een ruim aanbod. Geniet de hele dag door van perfect verzorgde catering. Van ontbijt tot diner, ieder moment van de dag kunt u hier genieten van de lekkerste maaltijden en dranken in een energieke en sfeervolle omgeving. Deze beleving vloeit door in de imponerende lobby. Een passende plek voor uw fysieke en telefonische afspraken.

M², HUURPRIJS EN SERVICEKOSTEN
Het pand biedt mogelijkheden om ruimtes te huren vanaf 27m². De huurprijzen zijn all-in, wat inhoudt dat wekelijkse schoonmaak, de servicekosten, de telefonie, het internet, het gebruik van de gedeelde pantry’s, het sanitair en de receptiediensten in de totaalprijs zijn inbegrepen.

Beschikbare kantoorunits:
27 m²: v.a. € 560,- all-in;
29 m²: v.a. € 600,- all-in;
35 m²: v.a. € 720,- all-in;
39 m²: v.a. € 760,- all-in;
74 m²: v.a. € 1.425,- all-in;
450 m²: v.a. € 4.700,- huur kaal, excl. service kosten ( volledige verdieping )
470 m²: v.a. € 4.900,- huur kaal, excl. service kosten ( volledige verdieping )
920 m²: v.a. € 9.600,- huur kaal, excl. service kosten ( 2x volledige verdieping )

Flexplekken vanaf € 150,- per maand exclusief btw.

Parkeerplekken op eigen terrein is mogelijk vanaf € 350,- per plek per jaar, exclusief btw.

Is uw interesse gewekt en wilt u meer informatie over de mogelijkheden en beschikbaarheid? Onze kantoorexperts en locatie manager gaan graag met u in gesprek om voor u de ideale werkplek te creëren!

VOORZIENINGEN
All-in;
- 24/7 toegang;
- Wekelijkse schoonmaak;
- Receptiediensten;
- Internet/Wifi;
- G/W/E;
- Gedeelde pantry met apparatuur.
- Gedeelde sanitaire voorzieningen.

Overige (gedeeltelijk upgrades);
- Telefonie service;
- Postverwerking;
- Administratieve services;
- Parkeren;
- Gedeelde laadstations;
- Vergaderruimten;
- Flexwerkplekken;
- Virtuele kantoren;
- Postadres/ KvK;
- Hoogwaardig restaurant;
- Sportschool inpandig;
- Lift;
- Gemeubileerd (optioneel).

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 750 /mnd incl. servicekosten
Huurtermijn
Vanaf 1 jaar
Servicekosten
Geen extra kosten, de huurprijs is all-in
Status
Beschikbaar
Aanvaarding
Per direct beschikbaar

Bouw

Hoofdfunctie
Kantoorruimte

Oppervlakten

Oppervlakte
36 m²

Indeling

Aantal werkplekken
5
Gemeubileerd
Optioneel
Gelegen op
2e woonlaag

Diensten en Faciliteiten

Gebouw
Airconditioning, lift, verwarming, pantry, topkoeling, toilet, 24/7 toegankelijk, bemande receptiebalie, WiFi, gedeelde vergaderruimte, ontmoetingsruimte, netwerkevents, restaurant, gedeelde keuken (onbemand), voorzieningen voor gehandicapten, printfaciliteiten, glasvezel en privé vergaderruimte
Kantoorruimte
Airconditioning, kabelgoten, lift, systeemplafond, inbouwarmaturen, verwarming, mechanische ventilatie, pantry, kamerindeling, toilet, te openen ramen, 24/7 toegankelijk, beveiligd, bemande receptiebalie, WiFi, voorzieningen voor gehandicapten, glasvezel, LED verlichting, privé vergaderruimte, gemeubileerd en gedeelde kantoorruimte

Kaart

Kaart laden...

Kadastrale grens Bebouwing

Reistijd

Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.

Atoomweg 63

€ 750 /mnd incl. servicekosten