Omschrijving
Het kantoorgebouw ‘Landmark’ is op een fantastische zichtlocatie gelegen langs de rijksweg A2. Het gebouw is gesitueerd op de hoek van de Savannahweg en de Bariumweg, waardoor het ook op bedrijven- terrein ‘Lage Weide’ op een prominente plek is gelegen. De prominente zichtlocatie heeft reeds diverse gerenommeerde organisaties voor dit gebouw aangetrokken, zoals Otto WorkForce, Axyware, Stabilo, The S-Unit en abcfinance. Daarbij zijn toonaangevende organisaties als WE Fashion, Yacht, Randstad, Volker- Wessels Telecom en Danone ook gevestigd langs de A2 op Lage Weide.
De centrale entree van kantoorgebouw ‘Landmark’ is recent gerenoveerd waardoor het een aantrekkelijk multi-tenant kantoor is met een breed scala aan gedeelde voorzieningen zoals een centrale bemande receptie, centrale lounge met de mogelijkheid om te werken, koffiebar met Grab & Go voor de lunch en gedeelde vergaderfaciliteiten. De entree is het hart van het kantoorgebouw waar een goede dynamiek is gecreëerd. De kantoorvloeren kenmerken zich door haar unieke structuur. De vloeren zijn uitermate geschikt voor ‘open office’. De structuur zorgt ervoor dat zichtlijnen alsmede geluidsoverlast doorbroken worden. Het realiseren van kantoorkamers behoort echter ook tot de mogelijkheden. Door de indeling is het voor huurders van diverse metrages mogelijk om zich te vestigen in kantoorgebouw ‘Landmark’.
Bereikbaarheid
Het gebouw is uitstekend bereikbaar met het eigen vervoer en is gesitueerd nabij de afslag Lage Weide en Maarssen, via de parallelbaan van de rijksweg A2. De afslag is binnen enkele autominuten bereikbaar.
Drie buslijnen bedienen Lage Weide. Dit zijn de lijnen 37, 38 en 48. Door de combinatie van lijn 37 en 38 wordt er een 7 1/2 minutendienst geboden tussen de Savannahweg op Lage Weide en Utrecht Centraal (reistijd 15 minuten). Samen bieden lijn 37 en 38 dus 8 bussen per uur op Lage Weide.
In de directe omgeving van Lage Weide liggen de treinstations Maarssen (ca. 5 minuten fietsen) en Leidsche Rijn (ca. 10 minuten fietsen). Daarnaast is met name Utrecht Centraal (ca. 22 minuten fietsen) een relevant station voor Lage Weide.
Wilt u meer weten over dit geweldige pand?
Neem dan contact met ons op. Wij bieden u graag een vrijblijvende rondleiding aan op deze locatie. Zo kunt u direct beoordelen of uw bedrijf zich vanaf nu kan huisvesten op een nieuwe plek!
Indeling en voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd in gerenoveerde staat, onder meer voorzien van:
• nieuw systeemplafond met led-verlichting;
• topkoeling;
• geëgaliseerde vloer;
• nieuwe pantry voorzien van onder andere een koelkast;
• twee toiletgroepen;
• kabelgoten;
• glasvezel (Lime Networks, voor rekening huurder).
Op de begane grond is recentelijk een hospitality concept gerealiseerd, inclusief:
• ontvangstbalie met hostess;
• Grab&Go koffiebar;
• gebruik loungeruimte op de begane grond;
• vergaderfaciliteiten.
Vloeroppervlakte
Voor de verhuur is circa 422 m² beschikbaar gelegen op de tweede verdieping. Deelverhuur is mogelijk vanaf 172 m².
Bovenstaande metrages zijn inclusief het aandeel in de algemene ruimte.
De genoemde metrages zijn niet bepaald op basis van een NEN-meting en derhalve indicatief en vrijblijvend van aard.
Parkeren
Rondom het kantoorgebouw zijn circa 83 parkeerplaatsen gesitueerd (parkeernorm 1:69). Daarnaast is er een fietsenstalling aanwezig. Op bedrijventerrein ‘Lage Weide’ is het langs de weg vrij parkeren.
Energielabel
C.
Huurprijs
Kantoorruimte: € 120,- per m² per jaar, exclusief btw en servicekosten.
Parkeren
Rondom het kantoorgebouw zijn circa 83 parkeerplaatsen gesitueerd. Parkeerplaatsen kunnen gehuurd worden tegen een bedrag van € 300,- per parkeerplaats per jaar, exclusief btw. (parkeernorm van 1:69)
Btw
Het uitgangspunt is btw belaste verhuur. Indien huurder de btw niet kan verrekenen dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Huurprijs
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Servicekosten
Voorschot servicekosten bedraagt € 40,00 per m² per jaar, exclusief btw, als verrekenbaar voorschot op de vergoeding voor de volgende bijkomende leveringen en diensten:
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde en beglazing gemeenschappelijke ruimten;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten alsmede van het gehuurde;
• onderhoud en periodieke controle van verwarming- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
• idem koelinstallatie;
• brandbeveiliging service abonnement;
• onderhoud algemene verlichting;
• idem buitenverlichting;
• idem elektrische installaties;
• idem brand- en/of ontruimingsinstallatie;
• idem bliksembeveiligingsinstallatie en HAR;
• idem liftinstallatie;
• inspectie liftkeuring;
• telefoonkosten algemeen (niet voor huurder direct);
• slagboom & deuren service abonnement en klein onderhoud;
• gevelinstallatie onderhoud;
• dagelijks onderhoud/kleine reparaties/bouwkundig onderhoud;
• onderhoud groenvoorzieningen/terrein waaronder de vervanging van planten;
• keuringskosten gebouw gebonden installaties;
• verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
• assurantiepremie buitenbeglazing;
• administratiekosten ter grootte van 5%.
Voorgenoemd voorschot is inclusief € 10,- per m2 per jaar voor de bemande receptie, koffie corner, gedeelde vergaderruimte en lunchfaciliteit welke integraal onderdeel uitmaakt van het pakket leveringen en diensten.
Voorschot energie:
€ 30,- per m², per jaar te vermeerderen met btw. De energiekosten zullen worden verrekend op basis van jaarlijkse nacalculatie.
Betaling
Huurpenningen en btw per maand vooruit.
Zekerheidsstelling
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal drie (3) maanden huur, inclusief btw.
Aanvaarding
In overleg.
Huurtermijn
5 jaar met verlengingsperiode van telkens 5 jaar.
Opzegtermijn
12 maanden.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Plattegronden
De in deze projectinformatie opgenomen tekeningen zijn slechts van indicatieve aard. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
De vermelde informatie behelst geen aanbod doch globale informatie van algemene aard. De informatie is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. CMC Bedrijfsmakelaars staat niet in voor de juistheid en volledigheid van de informatie. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
De centrale entree van kantoorgebouw ‘Landmark’ is recent gerenoveerd waardoor het een aantrekkelijk multi-tenant kantoor is met een breed scala aan gedeelde voorzieningen zoals een centrale bemande receptie, centrale lounge met de mogelijkheid om te werken, koffiebar met Grab & Go voor de lunch en gedeelde vergaderfaciliteiten. De entree is het hart van het kantoorgebouw waar een goede dynamiek is gecreëerd. De kantoorvloeren kenmerken zich door haar unieke structuur. De vloeren zijn uitermate geschikt voor ‘open office’. De structuur zorgt ervoor dat zichtlijnen alsmede geluidsoverlast doorbroken worden. Het realiseren van kantoorkamers behoort echter ook tot de mogelijkheden. Door de indeling is het voor huurders van diverse metrages mogelijk om zich te vestigen in kantoorgebouw ‘Landmark’.
Bereikbaarheid
Het gebouw is uitstekend bereikbaar met het eigen vervoer en is gesitueerd nabij de afslag Lage Weide en Maarssen, via de parallelbaan van de rijksweg A2. De afslag is binnen enkele autominuten bereikbaar.
Drie buslijnen bedienen Lage Weide. Dit zijn de lijnen 37, 38 en 48. Door de combinatie van lijn 37 en 38 wordt er een 7 1/2 minutendienst geboden tussen de Savannahweg op Lage Weide en Utrecht Centraal (reistijd 15 minuten). Samen bieden lijn 37 en 38 dus 8 bussen per uur op Lage Weide.
In de directe omgeving van Lage Weide liggen de treinstations Maarssen (ca. 5 minuten fietsen) en Leidsche Rijn (ca. 10 minuten fietsen). Daarnaast is met name Utrecht Centraal (ca. 22 minuten fietsen) een relevant station voor Lage Weide.
Wilt u meer weten over dit geweldige pand?
Neem dan contact met ons op. Wij bieden u graag een vrijblijvende rondleiding aan op deze locatie. Zo kunt u direct beoordelen of uw bedrijf zich vanaf nu kan huisvesten op een nieuwe plek!
Indeling en voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd in gerenoveerde staat, onder meer voorzien van:
• nieuw systeemplafond met led-verlichting;
• topkoeling;
• geëgaliseerde vloer;
• nieuwe pantry voorzien van onder andere een koelkast;
• twee toiletgroepen;
• kabelgoten;
• glasvezel (Lime Networks, voor rekening huurder).
Op de begane grond is recentelijk een hospitality concept gerealiseerd, inclusief:
• ontvangstbalie met hostess;
• Grab&Go koffiebar;
• gebruik loungeruimte op de begane grond;
• vergaderfaciliteiten.
Vloeroppervlakte
Voor de verhuur is circa 422 m² beschikbaar gelegen op de tweede verdieping. Deelverhuur is mogelijk vanaf 172 m².
Bovenstaande metrages zijn inclusief het aandeel in de algemene ruimte.
De genoemde metrages zijn niet bepaald op basis van een NEN-meting en derhalve indicatief en vrijblijvend van aard.
Parkeren
Rondom het kantoorgebouw zijn circa 83 parkeerplaatsen gesitueerd (parkeernorm 1:69). Daarnaast is er een fietsenstalling aanwezig. Op bedrijventerrein ‘Lage Weide’ is het langs de weg vrij parkeren.
Energielabel
C.
Huurprijs
Kantoorruimte: € 120,- per m² per jaar, exclusief btw en servicekosten.
Parkeren
Rondom het kantoorgebouw zijn circa 83 parkeerplaatsen gesitueerd. Parkeerplaatsen kunnen gehuurd worden tegen een bedrag van € 300,- per parkeerplaats per jaar, exclusief btw. (parkeernorm van 1:69)
Btw
Het uitgangspunt is btw belaste verhuur. Indien huurder de btw niet kan verrekenen dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.
Huurprijs
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Servicekosten
Voorschot servicekosten bedraagt € 40,00 per m² per jaar, exclusief btw, als verrekenbaar voorschot op de vergoeding voor de volgende bijkomende leveringen en diensten:
• schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde en beglazing gemeenschappelijke ruimten;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• gasverbruik inclusief vastrecht;
• elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten alsmede van het gehuurde;
• onderhoud en periodieke controle van verwarming- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
• idem koelinstallatie;
• brandbeveiliging service abonnement;
• onderhoud algemene verlichting;
• idem buitenverlichting;
• idem elektrische installaties;
• idem brand- en/of ontruimingsinstallatie;
• idem bliksembeveiligingsinstallatie en HAR;
• idem liftinstallatie;
• inspectie liftkeuring;
• telefoonkosten algemeen (niet voor huurder direct);
• slagboom & deuren service abonnement en klein onderhoud;
• gevelinstallatie onderhoud;
• dagelijks onderhoud/kleine reparaties/bouwkundig onderhoud;
• onderhoud groenvoorzieningen/terrein waaronder de vervanging van planten;
• keuringskosten gebouw gebonden installaties;
• verzorging huisvuil, containerhuur e.d.;
• assurantiepremie buitenbeglazing;
• administratiekosten ter grootte van 5%.
Voorgenoemd voorschot is inclusief € 10,- per m2 per jaar voor de bemande receptie, koffie corner, gedeelde vergaderruimte en lunchfaciliteit welke integraal onderdeel uitmaakt van het pakket leveringen en diensten.
Voorschot energie:
€ 30,- per m², per jaar te vermeerderen met btw. De energiekosten zullen worden verrekend op basis van jaarlijkse nacalculatie.
Betaling
Huurpenningen en btw per maand vooruit.
Zekerheidsstelling
Afhankelijk van de financiële gegoedheid van de kandidaat een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van minimaal drie (3) maanden huur, inclusief btw.
Aanvaarding
In overleg.
Huurtermijn
5 jaar met verlengingsperiode van telkens 5 jaar.
Opzegtermijn
12 maanden.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het meest recente standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).
Plattegronden
De in deze projectinformatie opgenomen tekeningen zijn slechts van indicatieve aard. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
De vermelde informatie behelst geen aanbod doch globale informatie van algemene aard. De informatie is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. CMC Bedrijfsmakelaars staat niet in voor de juistheid en volledigheid van de informatie. Aan de inhoud van deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.