Omschrijving
Vloeroppervlakte:
Kantoorruimte op de begane grond: ca. 110 m²
Algemeen
Op een mooie locatie nabij het centrum van Waalwijk bieden wij deze kantoorruimte aan. Het object is ideaal geschikt voor ondernemers, dienstverleners of adviespraktijken die een centrale en goed bereikbare locatie zoeken. De Molenstraat ligt op loopafstand van het winkelhart, horeca, parkeergelegenheid en het openbaar vervoer, waardoor zowel medewerkers als klanten het kantoor gemakkelijk kunnen bereiken. De ruimte leent zich uitstekend voor een representatieve ontvangst en een prettige werkomgeving.
Het centrum van Waalwijk is volop in ontwikkeling. Naast de herinrichting van pleinen en straten wordt het terrein van het oude ziekenhuis getransformeerd tot een moderne woon- en leefomgeving met nieuwe woningen, groen en ruimte voor ontmoeting. Deze ontwikkelingen vergroten de aantrekkingskracht van het gebied en zorgen voor een levendig vestigingsklimaat.
Bereikbaarheid is uitstekend. Via de A59 en N261 is Waalwijk goed verbonden met steden als Tilburg,
’s-Hertogenbosch en Breda. Ook het openbaar vervoer is prima geregeld, met regelmatige busverbindingen naar omliggende gemeenten en daar aanwezige treinstations.
Bestemming:
Het object valt binnen het bestemmingsplan “Woonwijken”, waarin het de bestemming “Gemengd Gebied” heeft gekregen. Daarin is het object onder andere te gebruiken als:
• detailhandelsbedrijven;
• dienstverleningsbedrijven;
• maatschappelijke voorzieningen;
Voor een afschrift van dit bestemmingsplan kunt u contact met ons kantoor opnemen.
Indeling
Eigen entree, ontvangstruimte met afgeschermde keuken. Doorgang naar de open kantoorruimte met een afsluitbare kantoorkamer. Ook is er nog een vergaderruimte en een archiefruimte aanwezig.
Voorzieningen
• Systeemplafond met verlichting;
• Keukenblok;
• Toiletruimte;
• Laminaatvloer;
• Eigen meterkast;
• Recent geheel nieuwe pui geplaatst;
• Kamerindeling.
Oplevering
In overleg, op korte termijn mogelijk.
Parkeren
Ruim voldoende gratis parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Verhuurvoorwaarden
Wij bieden het object aan op basis van onder meer de volgende voorwaarden:
• huurtermijn van twee (2) jaren met telkenmale verlengingsperioden van twee (2) jaren;
• wederzijdse opzegtermijn van twaalf (12) maanden voorafgaand aan expiratiedatum;
• jaarlijkse indexering op basis van het CPI indexcijfer alle huishoudens (2015=100), voor het eerst één jaar na huuringangsdatum;
• betaling per maand vooruit;
• uitgangspunt is een met BTW belaste verhuur;
• doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie (3) maanden huur vermeerderd met de verschuldigde BTW;
• model huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met bijbehorende algemene bepalingen, zoals vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 5 maart 2025.
Kantoorruimte op de begane grond: ca. 110 m²
Algemeen
Op een mooie locatie nabij het centrum van Waalwijk bieden wij deze kantoorruimte aan. Het object is ideaal geschikt voor ondernemers, dienstverleners of adviespraktijken die een centrale en goed bereikbare locatie zoeken. De Molenstraat ligt op loopafstand van het winkelhart, horeca, parkeergelegenheid en het openbaar vervoer, waardoor zowel medewerkers als klanten het kantoor gemakkelijk kunnen bereiken. De ruimte leent zich uitstekend voor een representatieve ontvangst en een prettige werkomgeving.
Het centrum van Waalwijk is volop in ontwikkeling. Naast de herinrichting van pleinen en straten wordt het terrein van het oude ziekenhuis getransformeerd tot een moderne woon- en leefomgeving met nieuwe woningen, groen en ruimte voor ontmoeting. Deze ontwikkelingen vergroten de aantrekkingskracht van het gebied en zorgen voor een levendig vestigingsklimaat.
Bereikbaarheid is uitstekend. Via de A59 en N261 is Waalwijk goed verbonden met steden als Tilburg,
’s-Hertogenbosch en Breda. Ook het openbaar vervoer is prima geregeld, met regelmatige busverbindingen naar omliggende gemeenten en daar aanwezige treinstations.
Bestemming:
Het object valt binnen het bestemmingsplan “Woonwijken”, waarin het de bestemming “Gemengd Gebied” heeft gekregen. Daarin is het object onder andere te gebruiken als:
• detailhandelsbedrijven;
• dienstverleningsbedrijven;
• maatschappelijke voorzieningen;
Voor een afschrift van dit bestemmingsplan kunt u contact met ons kantoor opnemen.
Indeling
Eigen entree, ontvangstruimte met afgeschermde keuken. Doorgang naar de open kantoorruimte met een afsluitbare kantoorkamer. Ook is er nog een vergaderruimte en een archiefruimte aanwezig.
Voorzieningen
• Systeemplafond met verlichting;
• Keukenblok;
• Toiletruimte;
• Laminaatvloer;
• Eigen meterkast;
• Recent geheel nieuwe pui geplaatst;
• Kamerindeling.
Oplevering
In overleg, op korte termijn mogelijk.
Parkeren
Ruim voldoende gratis parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Verhuurvoorwaarden
Wij bieden het object aan op basis van onder meer de volgende voorwaarden:
• huurtermijn van twee (2) jaren met telkenmale verlengingsperioden van twee (2) jaren;
• wederzijdse opzegtermijn van twaalf (12) maanden voorafgaand aan expiratiedatum;
• jaarlijkse indexering op basis van het CPI indexcijfer alle huishoudens (2015=100), voor het eerst één jaar na huuringangsdatum;
• betaling per maand vooruit;
• uitgangspunt is een met BTW belaste verhuur;
• doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie (3) maanden huur vermeerderd met de verschuldigde BTW;
• model huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW met bijbehorende algemene bepalingen, zoals vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 5 maart 2025.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.