Omschrijving
Hoefstraat 191 en 193, Tilburg
Object:
De beschikbare ruimten betreffen twee naast elkaar gelegen en geschakelde kantoor- en praktijkruimte van ca. 57 m² groot en een grotere ruimte van ca. 100 m² op de begane grond. Tevens is er een ruimte van ca. 108 m² op de tweede verdieping
beschikbaar.
In Gezondheidscentrum 'Padua' zijn onder andere de volgende medische dienstverleners gevestigd: huisarts, tandarts, bloedprik locatie, logopedie en verloskundige. De aangeboden kantoor- praktijkruimten zijn onder andere voorzien van een
systeemplafond met inbouwverlichting en vloer. De ruimte van 57 m² v.v.o. ligt op de begane grond aan de voorzijde van het gebouw en de ruimte van ca. 100 m² v.v.o. ligt aan de achterzijde van het gebouw. De ruimte van 108 m² v.v.o. ligt op de tweede verdieping en is per lift of per trap bereikbaar.
Ligging:
Het gezondheidscentrum is gelegen in de wijk ‘Groeseind’ in Tilburg. De locatie is uitstekend bereikbaar met bus, fiets en auto, met voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Omringd door een diverse wijkbevolking en groene straten biedt deze plek volop potentie voor een betrokken praktijk.
Oppervlakte:
De beschikbare ruimten zijn als volgt onderverdeeld:
- Praktijkruimte ca. 57 m² begane grond;
- Praktijkruimte ca. 100 m² begane grond;
- Praktijkruimte ca. 108 m² op de tweede verdieping.
Parkeren:
Er is ruim voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Huurprijs:
De huurprijs bedraagt € 175,-- per m² per jaar, geen BTW van toepassing.
Indexering:
Jaarlijkse indexering voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van de Consumenten Prijs Index (CPI) Alle Huishoudens (2015=100) samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Servicekosten:
De servicekosten bedragen € 60,-- per m² per jaar exclusief BTW als voorschot op de werkelijk gemaakte kosten. Hieronder vallen de volgende diensten.
- Levering ten behoeve van eigen gebruik van water, gas en elektriciteit, daaronder begrepen de kosten van meterhuur;.
- Onderhoud van gemeenschappelijke (nood)verlichting, daaronder begrepen de kosten van armaturen, buizen en lampen;
- Centrale verwarmingsinstallatie, schoonmaken en/of vegen van schoorsteen en ventilatiekanalen, ketels en branders;
- Warmwaterinstallatie;
- Zwakstroominstallatie;
- Schoonhouden van de algemene terreinen, fietsenstalling, parkeerruimten, wegen, tuin, etc., het sneeuwvrij houden daaronder begrepen;
- Internet- en telefoon, inbraak- en beveiliging (abonnement doormelding en opvolging);
- Receptiediensten en schoonmaakwerkzaamheden algemene ruimtes;
- Onderhoud installaties;
- Glazenbewassing;
- Vloeronderhoud;
- Afvalverwerking;
- Ongediertebestrijding;
- Huurdersaandeel VvE;
- Beheer- en administratiekosten (5%) van leveringen en diensten.
Opleveringsdatum:
In onderling overleg.
Huurperiode:
In onderling overleg.
Contract:
Standaard R.O.Z. contract.
Voorzieningen:
Het object beschikt onder andere over de navolgende voorzieningen:
- Systeemplafond met inbouwverlichting;
- Afgewerkte vloer;
- Pantry;
- Ligt in het gebouw.
Zekerheidsstelling:
Bankgarantie ter hoogte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
Huurbetaling:
Huurbetaling per maand vooruit.
Voorbehoud:
Een en ander geschiedt onder aanvaarding en uitdrukkelijk voorbehoud goedkeuring eigenaar.
BTW:
Geen BTW van toepassing, met uitzondering van de servicekosten.
Alle door ons verstrekte informatie is geheel vrijblijvend en uitsluitend bestemd voor geadresseerde. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Object:
De beschikbare ruimten betreffen twee naast elkaar gelegen en geschakelde kantoor- en praktijkruimte van ca. 57 m² groot en een grotere ruimte van ca. 100 m² op de begane grond. Tevens is er een ruimte van ca. 108 m² op de tweede verdieping
beschikbaar.
In Gezondheidscentrum 'Padua' zijn onder andere de volgende medische dienstverleners gevestigd: huisarts, tandarts, bloedprik locatie, logopedie en verloskundige. De aangeboden kantoor- praktijkruimten zijn onder andere voorzien van een
systeemplafond met inbouwverlichting en vloer. De ruimte van 57 m² v.v.o. ligt op de begane grond aan de voorzijde van het gebouw en de ruimte van ca. 100 m² v.v.o. ligt aan de achterzijde van het gebouw. De ruimte van 108 m² v.v.o. ligt op de tweede verdieping en is per lift of per trap bereikbaar.
Ligging:
Het gezondheidscentrum is gelegen in de wijk ‘Groeseind’ in Tilburg. De locatie is uitstekend bereikbaar met bus, fiets en auto, met voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Omringd door een diverse wijkbevolking en groene straten biedt deze plek volop potentie voor een betrokken praktijk.
Oppervlakte:
De beschikbare ruimten zijn als volgt onderverdeeld:
- Praktijkruimte ca. 57 m² begane grond;
- Praktijkruimte ca. 100 m² begane grond;
- Praktijkruimte ca. 108 m² op de tweede verdieping.
Parkeren:
Er is ruim voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Huurprijs:
De huurprijs bedraagt € 175,-- per m² per jaar, geen BTW van toepassing.
Indexering:
Jaarlijkse indexering voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van de Consumenten Prijs Index (CPI) Alle Huishoudens (2015=100) samengesteld door het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Servicekosten:
De servicekosten bedragen € 60,-- per m² per jaar exclusief BTW als voorschot op de werkelijk gemaakte kosten. Hieronder vallen de volgende diensten.
- Levering ten behoeve van eigen gebruik van water, gas en elektriciteit, daaronder begrepen de kosten van meterhuur;.
- Onderhoud van gemeenschappelijke (nood)verlichting, daaronder begrepen de kosten van armaturen, buizen en lampen;
- Centrale verwarmingsinstallatie, schoonmaken en/of vegen van schoorsteen en ventilatiekanalen, ketels en branders;
- Warmwaterinstallatie;
- Zwakstroominstallatie;
- Schoonhouden van de algemene terreinen, fietsenstalling, parkeerruimten, wegen, tuin, etc., het sneeuwvrij houden daaronder begrepen;
- Internet- en telefoon, inbraak- en beveiliging (abonnement doormelding en opvolging);
- Receptiediensten en schoonmaakwerkzaamheden algemene ruimtes;
- Onderhoud installaties;
- Glazenbewassing;
- Vloeronderhoud;
- Afvalverwerking;
- Ongediertebestrijding;
- Huurdersaandeel VvE;
- Beheer- en administratiekosten (5%) van leveringen en diensten.
Opleveringsdatum:
In onderling overleg.
Huurperiode:
In onderling overleg.
Contract:
Standaard R.O.Z. contract.
Voorzieningen:
Het object beschikt onder andere over de navolgende voorzieningen:
- Systeemplafond met inbouwverlichting;
- Afgewerkte vloer;
- Pantry;
- Ligt in het gebouw.
Zekerheidsstelling:
Bankgarantie ter hoogte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.
Huurbetaling:
Huurbetaling per maand vooruit.
Voorbehoud:
Een en ander geschiedt onder aanvaarding en uitdrukkelijk voorbehoud goedkeuring eigenaar.
BTW:
Geen BTW van toepassing, met uitzondering van de servicekosten.
Alle door ons verstrekte informatie is geheel vrijblijvend en uitsluitend bestemd voor geadresseerde. Alle gegevens zijn met zorg samengesteld en uit ons inziens betrouwbare bron afkomstig. Ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij echter geen aansprakelijkheid aanvaarden.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.