Omschrijving
TE HUUR:
STAAT! is een ruim en dynamisch kantoorgebouw op een eersteklas zichtlocatie in het hart van het land. Gelegen op het kantorenpark Papendorp geeft dit stijlvol ontworpen bedrijvenlandschap je het gevoel dat je werkt in een stadspark. Dit business park biedt meer dan alleen werkplekken. Voorzieningen zoals een kinderopvang, sportfaciliteiten en met Holiday Inn Express een plek voor internationale bezoekers.
Met directe toegang tot de A2 en de A12, is STAAT! gemakkelijk bereikbaar vanuit alle richtingen. Vanwege de centrale ligging, is Papendorp een belangrijke, strategische hub met een scala aan aansprekende bedrijven zoals Bol.com, Unit4, CSC, Deloitte, Mazars en Regus. Papendorp biedt veel variatie. Van grote, corporate gebouwen tot individuele kantoorvilla’s, allemaal met een hoge kwaliteit van architectuur en landscaping.
In de buurt zijn er diverse lunchplekken aanwezig, waaronder op de 7e verdieping van het kantoorgebouw STAAT! aan de Papendorpseweg 75-79 te Utrecht. Het kantoorgebouw beschikt onder andere ook over een bemande receptie, koffie-/broodjes bar en een vergadercentrum.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
STAAT! is perfect gelegen in het hart van Nederland op het bedrijvenpark Papendorp op slechts 10 autominuten afstand van het centrum van Utrecht. Bedrijvenpark Papendorp ligt tussen twee hoofdassen van Nederland, de A2 (Amsterdam-Maastricht) en de A12 (Arnhem-Den Haag). Via de Prins Clausbrug is er een directe verbinding naar het centrum van Utrecht.
Openbaar vervoer:
De hele dag door zijn er snelle en hoogfrequente verbindingen van en naar Utrecht CS, het OV-hart van Nederland. De reistijd bedraagt circa 15 minuten. De bushalte ligt op circa 200 meter van STAAT!.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 584,4 m2 v.v.o. turnkey kantoorruimte op de 3e verdieping.
PARKEERGELEGENHEID
De kantoorruimte beschikt over 8 vaste toegewezen parkeerplaatsen bij het kantoorgebouw behorende parkeerterrein
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat (met een inbouwpakket) staat met de volgende voorzieningen:
• gemeenschappelijke entree voorzien van tourniquet;
• medegebruik trappenhuis;
• medegebruik dubbele personenliftinstallatie;
• huidige kabelgoten voorzien van elektra;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• deels te openen ramen;
• gemeenschappelijke sanitaire groepen per verdieping;
• huidige binnenzonwering (waar aanwezig);
• noodverlichting;
• brandmeldinstallatie;
• gemeenschappelijke vergaderzalen op de 7e verdieping;
• gemeenschappelijke lunchfaciliteit met koffiebar op de 7e verdieping;
• kabelgoten voorzien van wandcontactdozen.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A+.
GLASVEZEL
Er is een glasvezel aansluiting aanwezig.
AANVAARDING
In overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 195,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 1.500,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is btw-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met een nader te bepalen dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer jaargemiddelde volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 80,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• elektraverbruik inclusief vastrecht;
• stadsverwarming;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• telefoon- en internetkosten ten behoeve van de algemene ruimten (expliciet niet voor de gehuurde kantoorruimte);
• klein bouwkundig onderhoud;
• periodiek onderhoud en controle van de bewegwijzering;
• periodiek onderhoud en controle van de technische installaties;
• periodiek onderhoud en controle van de klimaatinstallaties;
• periodiek onderhoud en controle van de beveiligingsinstallatie;
• periodiek onderhoud en controle van de automatische deuren;
• periodiek onderhoud en controle van overige installaties;
• periodiek onderhoud en controle van verlichtingsarmaturen en starters in de algemene en gemeenschappelijke ruimten;
• periodiek onderhoud en controle van de personenliftinstallatie;
• groenvoorziening;
• gladheidsbestrijding;
• schoonmaakonderhoud;
• sanitaire voorzieningen;
• periodieke glasbewassing buitenzijde;
• periodieke glasbewassing algemene ruimtes binnenzijde;
• vuilafvoer;
• ongediertebestrijding;
• parkmanagement;
• facility management;
• kosten receptie;
• administratiekosten ad. 5% bovenvermelde leveringen en diensten.
RECEPTIEDIENSTEN
Regus is medehuurder in STAAT! Regus heeft het recht de receptiebalie op de begane grond exclusief voor het gehele gebouw te exploiteren ten behoeve van de huurders van het gebouw alsmede Regus-huurders en -kaarthouders.
Ten behoeve van de receptiediensten, welke Regus uitvoert, brengt Verhuurder bij de huurders een bedrag ter grootte van € 9,00 per m² per jaar exclusief omzetbelasting in rekening via een separate “bijdrage receptiedienst”. Dit bedrag wordt jaarlijks geïndexeerd en het bedrag komt na de jaarlijkse eindafrekening ten gunste van Regus.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
STAAT! is een ruim en dynamisch kantoorgebouw op een eersteklas zichtlocatie in het hart van het land. Gelegen op het kantorenpark Papendorp geeft dit stijlvol ontworpen bedrijvenlandschap je het gevoel dat je werkt in een stadspark. Dit business park biedt meer dan alleen werkplekken. Voorzieningen zoals een kinderopvang, sportfaciliteiten en met Holiday Inn Express een plek voor internationale bezoekers.
Met directe toegang tot de A2 en de A12, is STAAT! gemakkelijk bereikbaar vanuit alle richtingen. Vanwege de centrale ligging, is Papendorp een belangrijke, strategische hub met een scala aan aansprekende bedrijven zoals Bol.com, Unit4, CSC, Deloitte, Mazars en Regus. Papendorp biedt veel variatie. Van grote, corporate gebouwen tot individuele kantoorvilla’s, allemaal met een hoge kwaliteit van architectuur en landscaping.
In de buurt zijn er diverse lunchplekken aanwezig, waaronder op de 7e verdieping van het kantoorgebouw STAAT! aan de Papendorpseweg 75-79 te Utrecht. Het kantoorgebouw beschikt onder andere ook over een bemande receptie, koffie-/broodjes bar en een vergadercentrum.
BEREIKBAARHEID
Eigen vervoer:
STAAT! is perfect gelegen in het hart van Nederland op het bedrijvenpark Papendorp op slechts 10 autominuten afstand van het centrum van Utrecht. Bedrijvenpark Papendorp ligt tussen twee hoofdassen van Nederland, de A2 (Amsterdam-Maastricht) en de A12 (Arnhem-Den Haag). Via de Prins Clausbrug is er een directe verbinding naar het centrum van Utrecht.
Openbaar vervoer:
De hele dag door zijn er snelle en hoogfrequente verbindingen van en naar Utrecht CS, het OV-hart van Nederland. De reistijd bedraagt circa 15 minuten. De bushalte ligt op circa 200 meter van STAAT!.
VLOEROPPERVLAK
Voor de verhuur is beschikbaar totaal circa 584,4 m2 v.v.o. turnkey kantoorruimte op de 3e verdieping.
PARKEERGELEGENHEID
De kantoorruimte beschikt over 8 vaste toegewezen parkeerplaatsen bij het kantoorgebouw behorende parkeerterrein
OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat (met een inbouwpakket) staat met de volgende voorzieningen:
• gemeenschappelijke entree voorzien van tourniquet;
• medegebruik trappenhuis;
• medegebruik dubbele personenliftinstallatie;
• huidige kabelgoten voorzien van elektra;
• mechanische ventilatie met topkoeling;
• deels te openen ramen;
• gemeenschappelijke sanitaire groepen per verdieping;
• huidige binnenzonwering (waar aanwezig);
• noodverlichting;
• brandmeldinstallatie;
• gemeenschappelijke vergaderzalen op de 7e verdieping;
• gemeenschappelijke lunchfaciliteit met koffiebar op de 7e verdieping;
• kabelgoten voorzien van wandcontactdozen.
De aansluiting en het verbruik van data- en telecommunicatievoorzieningen zijn niet in de huurprijs begrepen en dienen door huurder zelf te worden verzorgd en betaald.
ENEGERGIELABEL
Het kantoorgebouw is voorzien van Energielabel A+.
GLASVEZEL
Er is een glasvezel aansluiting aanwezig.
AANVAARDING
In overleg.
VOORWAARDEN EN CONDITIES
HUURPRIJS
Kantoorruimte:
€ 195,00 per m² per jaar.
Parkeerplaatsen:
€ 1.500,00 per parkeerplaats per jaar.
Genoemde bedragen te vermeerderen met omzetbelasting.
BTW-HEFFING
Uitgangspunt is btw-belaste verhuur. Derhalve dient bovengenoemd bedrag te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, is er van rechtswege sprake van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, verhoogd met een nader te bepalen dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.
HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar met een aansluitende verlengingsperiode van 5 (vijf) jaar.
Kortere huurtermijnen zijn bespreekbaar.
HUURBETALING
De huur en het voorschot servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting, per kwartaal vooruit.
HUURPRIJSHERZIENING
Jaarlijks, voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer jaargemiddelde volgens het consumentenprijsindexcijfer (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
SERVICEKOSTEN
€ 80,00 per m² per jaar, te vermeerderen met omzetbelasting, als voorschot op basis van nacalculatie, bij vooruitbetaling per kwartaal te voldoen, voor de kosten van de navolgende leveringen en diensten:
• elektraverbruik inclusief vastrecht;
• stadsverwarming;
• waterverbruik inclusief vastrecht;
• telefoon- en internetkosten ten behoeve van de algemene ruimten (expliciet niet voor de gehuurde kantoorruimte);
• klein bouwkundig onderhoud;
• periodiek onderhoud en controle van de bewegwijzering;
• periodiek onderhoud en controle van de technische installaties;
• periodiek onderhoud en controle van de klimaatinstallaties;
• periodiek onderhoud en controle van de beveiligingsinstallatie;
• periodiek onderhoud en controle van de automatische deuren;
• periodiek onderhoud en controle van overige installaties;
• periodiek onderhoud en controle van verlichtingsarmaturen en starters in de algemene en gemeenschappelijke ruimten;
• periodiek onderhoud en controle van de personenliftinstallatie;
• groenvoorziening;
• gladheidsbestrijding;
• schoonmaakonderhoud;
• sanitaire voorzieningen;
• periodieke glasbewassing buitenzijde;
• periodieke glasbewassing algemene ruimtes binnenzijde;
• vuilafvoer;
• ongediertebestrijding;
• parkmanagement;
• facility management;
• kosten receptie;
• administratiekosten ad. 5% bovenvermelde leveringen en diensten.
RECEPTIEDIENSTEN
Regus is medehuurder in STAAT! Regus heeft het recht de receptiebalie op de begane grond exclusief voor het gehele gebouw te exploiteren ten behoeve van de huurders van het gebouw alsmede Regus-huurders en -kaarthouders.
Ten behoeve van de receptiediensten, welke Regus uitvoert, brengt Verhuurder bij de huurders een bedrag ter grootte van € 9,00 per m² per jaar exclusief omzetbelasting in rekening via een separate “bijdrage receptiedienst”. Dit bedrag wordt jaarlijks geïndexeerd en het bedrag komt na de jaarlijkse eindafrekening ten gunste van Regus.
ZEKERHEIDSTELLING
Een bankgarantie, model ROZ, of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurpenningen en servicekosten, te vermeerderen met omzetbelasting.
HUUROVEREENKOMST
De op te stellen huurovereenkomst is conform de overeenkomst die door de Raad voor Onroerende Zaken in februari 2015 is vastgesteld en zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars NVM met de bijbehorende Algemene Bepalingen.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.