Omschrijving
Algemeen
Op een van de meest prominente locaties in Rotterdam kantoorruimte huren? Het kan! Direct aan de oever van de Nieuwe Maas komt kantoorruimte beschikbaar aan Boompjes 270. Werken op deze plek betekent profiteren van een uitstekende bereikbaarheid, een prachtig uitzicht over het water en een ligging binnen loopafstand van diverse cafés en restaurants in het bruisende Wijnhavengebied.
Op de begane grond zijn een tweetal kantoorunits beschikbaar voor verhuur, waarbij unit A te bereiken is middels de algemene entree en beschikt over een eigen pantry.
Unit B beschikt over een eigen toegang, zelfstandige sanitaire voorzieningen en eigen pantry.
Bereikbaarheid
Vanwege de centrale ligging van het gebouw is de bereikbaarheid optimaal te noemen. Het stadshart van Rotterdam bevindt zich op slechts een steenworp afstand.
Per auto:
De bereikbaarheid per auto is zeer goed. Via de Maasboulevard en het Maastunneltracé is de ring Rotterdam binnen enkele minuten bereikbaar.
Per openbaar vervoer:
De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is uitstekend. Reizen per trein, metro, tram of bus is mogelijk, allen hebben haltes op loopafstand van het gebouw. Het NS-treinstation Blaak ligt op een loopafstand van 10 minuten evenals de metrohalte Blaak. De metrohalte Leuvehaven ligt op ook op een loopafstand van 10 minuten. In de omgeving zijn diverse bushaltes gesitueerd.
Kadastrale aanduiding
Gemeente Rotterdam, Sectie AH, Nr. 522 gedeeltelijk.
Indeling
Voor de verhuur komt beschikbaar:
Ca. 139 m² kantoorruimte gelegen op de begane grond B (Boompjes zijde);
Ca. 97,3 m² kantoorruimte op de begane grond A (Boompjes zijde).
Voormelde oppervlakten zijn vastgesteld aan de hand van een NEN-2580 rapport, opgesteld door PelserHartman Group B.V. d.d. 5 juni 2025 en mogen hierdoor worden aangemerkt als verhuurbare oppervlakte conform de Nederlandse Eenheids Norm NEN-2580
Parkeren
In overleg maximaal 4 parkeerplaatsen beschikbaar.
Voorzieningen
Het object zal vrij van huur en gebruik (schoon en ontruimd) worden opgeleverd in de huidige staat (recentelijk gerenoveerd) met onder andere de volgende voorzieningen:
• Vloerbekleding;
• Klimaatinstallatie;
• Pantry incl. voorzieningen/ apparatuur;
• Inrichtingscomponenten (zoals o.a. huidige inbouwpakket, scheidingswanden, plafond incl. verlichting etc.);
Huurprijs
Kantoorruimte:
€ 200,00 per m² per jaar, exclusief BTW en servicekosten.
Parkeerplaatsen:
€ 1.950,00 per parkeerplaats per jaar, exclusief BTW.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn
Vijf jaar met een verlengingsmogelijkheid van vijf jaar.
Zekerheidsstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief servicekosten en BTW.
Betalingswijze
De huurpenningen, servicekosten en BTW dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per maand.
Datum van oplevering
In overleg.
Wijze van oplevering
In huidige, recentelijk gerenoveerde staat.
Energielabel
Het object heeft een energieklasse B en is geldig tot 26 mei 2031.
Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal op basis van het standaard model van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) met bijbehorende Algemene Bepalingen, gedeponeerd en ingeschreven bij de griffie van de rechtbank te ‘s-Gravenhage, worden opgemaakt.
Gebruik
Het gewenste gebruik van de ruimte is kantoorfunctie.
Bestemming
Bij de gemeente Rotterdam valt de onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan ofwel omgevingsplan: ‘Waterstad‘, vastgesteld bij Raadsbesluit van 4 juni 2015.
Op grond van artikel 5 van dit bestemmingsplan ofwel omgevingsplan is de enkelbestemming van de locatie: ‘Centrum – 3‘ met als dubbelbestemming ‘waarde – archeologie 2’ en ‘Waterstaat – Waterkering’.
De voor ‘Centrum – 3‘ aangewezen gronden zijn bestemd voor:
• Kantoor;
• Hotel;
• Maatschappelijke voorzieningen;
• Begane grond uitsluitend bedrijven tot en met categorie 2;
• Dienstverlening (uitsluitend op de begane grond);
• Horeca (uitsluitend op de begane grond);
• Cultuur en ontspanning (uitsluitend op de begane grond);
• Parkeergarages (boven- en/of ondergronds);
• Dakterrassen.
Disclaimer
Nadrukkelijk zij vermeld dat deze vrijblijvende informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Op een van de meest prominente locaties in Rotterdam kantoorruimte huren? Het kan! Direct aan de oever van de Nieuwe Maas komt kantoorruimte beschikbaar aan Boompjes 270. Werken op deze plek betekent profiteren van een uitstekende bereikbaarheid, een prachtig uitzicht over het water en een ligging binnen loopafstand van diverse cafés en restaurants in het bruisende Wijnhavengebied.
Op de begane grond zijn een tweetal kantoorunits beschikbaar voor verhuur, waarbij unit A te bereiken is middels de algemene entree en beschikt over een eigen pantry.
Unit B beschikt over een eigen toegang, zelfstandige sanitaire voorzieningen en eigen pantry.
Bereikbaarheid
Vanwege de centrale ligging van het gebouw is de bereikbaarheid optimaal te noemen. Het stadshart van Rotterdam bevindt zich op slechts een steenworp afstand.
Per auto:
De bereikbaarheid per auto is zeer goed. Via de Maasboulevard en het Maastunneltracé is de ring Rotterdam binnen enkele minuten bereikbaar.
Per openbaar vervoer:
De bereikbaarheid met het openbaar vervoer is uitstekend. Reizen per trein, metro, tram of bus is mogelijk, allen hebben haltes op loopafstand van het gebouw. Het NS-treinstation Blaak ligt op een loopafstand van 10 minuten evenals de metrohalte Blaak. De metrohalte Leuvehaven ligt op ook op een loopafstand van 10 minuten. In de omgeving zijn diverse bushaltes gesitueerd.
Kadastrale aanduiding
Gemeente Rotterdam, Sectie AH, Nr. 522 gedeeltelijk.
Indeling
Voor de verhuur komt beschikbaar:
Ca. 139 m² kantoorruimte gelegen op de begane grond B (Boompjes zijde);
Ca. 97,3 m² kantoorruimte op de begane grond A (Boompjes zijde).
Voormelde oppervlakten zijn vastgesteld aan de hand van een NEN-2580 rapport, opgesteld door PelserHartman Group B.V. d.d. 5 juni 2025 en mogen hierdoor worden aangemerkt als verhuurbare oppervlakte conform de Nederlandse Eenheids Norm NEN-2580
Parkeren
In overleg maximaal 4 parkeerplaatsen beschikbaar.
Voorzieningen
Het object zal vrij van huur en gebruik (schoon en ontruimd) worden opgeleverd in de huidige staat (recentelijk gerenoveerd) met onder andere de volgende voorzieningen:
• Vloerbekleding;
• Klimaatinstallatie;
• Pantry incl. voorzieningen/ apparatuur;
• Inrichtingscomponenten (zoals o.a. huidige inbouwpakket, scheidingswanden, plafond incl. verlichting etc.);
Huurprijs
Kantoorruimte:
€ 200,00 per m² per jaar, exclusief BTW en servicekosten.
Parkeerplaatsen:
€ 1.950,00 per parkeerplaats per jaar, exclusief BTW.
Huurprijsaanpassing
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na datum huuringang, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-Alle Huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Huurtermijn
Vijf jaar met een verlengingsmogelijkheid van vijf jaar.
Zekerheidsstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een betalingsverplichting van drie maanden, inclusief servicekosten en BTW.
Betalingswijze
De huurpenningen, servicekosten en BTW dienen te worden voldaan bij vooruitbetaling per maand.
Datum van oplevering
In overleg.
Wijze van oplevering
In huidige, recentelijk gerenoveerde staat.
Energielabel
Het object heeft een energieklasse B en is geldig tot 26 mei 2031.
Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal op basis van het standaard model van de Raad van Onroerende Zaken (ROZ) met bijbehorende Algemene Bepalingen, gedeponeerd en ingeschreven bij de griffie van de rechtbank te ‘s-Gravenhage, worden opgemaakt.
Gebruik
Het gewenste gebruik van de ruimte is kantoorfunctie.
Bestemming
Bij de gemeente Rotterdam valt de onroerende zaak in het vigerende bestemmingsplan ofwel omgevingsplan: ‘Waterstad‘, vastgesteld bij Raadsbesluit van 4 juni 2015.
Op grond van artikel 5 van dit bestemmingsplan ofwel omgevingsplan is de enkelbestemming van de locatie: ‘Centrum – 3‘ met als dubbelbestemming ‘waarde – archeologie 2’ en ‘Waterstaat – Waterkering’.
De voor ‘Centrum – 3‘ aangewezen gronden zijn bestemd voor:
• Kantoor;
• Hotel;
• Maatschappelijke voorzieningen;
• Begane grond uitsluitend bedrijven tot en met categorie 2;
• Dienstverlening (uitsluitend op de begane grond);
• Horeca (uitsluitend op de begane grond);
• Cultuur en ontspanning (uitsluitend op de begane grond);
• Parkeergarages (boven- en/of ondergronds);
• Dakterrassen.
Disclaimer
Nadrukkelijk zij vermeld dat deze vrijblijvende informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd. Aan deze gegevens kunnen geen rechten worden ontleend.
Kaart
Kaart laden...
Kadastrale grens
Bebouwing
Reistijd
Krijg inzicht in de bereikbaarheid van dit object vanuit bijvoorbeeld een openbaar vervoer station of vanuit een adres.